جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

بسته شدن پرونده ۱۶ هزار واحد مسکن مهر استان

با حضور استاندار کهگیلویه وبویراحمد همزامان با سراسر کشور، آیین واگذاری زمین برای یکهزارو ۶۸۰ واحد و کلنگ زنی و عملیات اجرایی یک هزارو ۲۲۶ واحد مسکن – طرح اقدام ملی مسکن در استان آغاز شد. همچنین مراسم تکمیل و بسته شدن پرونده ۱۶ هزار مسکن مهر استان برگزار شد. به گزارشرکرونا به نقل از

اختصاصی کرونا

کد خبر : 54491
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱ آبان ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۳

کرونا :

بسته شدن پرونده ۱۶ هزار واحد مسکن مهر استان

با حضور استاندار کهگیلویه وبویراحمد همزامان با سراسر کشور، آیین واگذاری زمین برای یکهزارو ۶۸۰ واحد و کلنگ زنی و عملیات اجرایی یک هزارو ۲۲۶ واحد مسکن – طرح اقدام ملی مسکن در استان آغاز شد.
همچنین مراسم تکمیل و بسته شدن پرونده ۱۶ هزار مسکن مهر استان برگزار شد.
به گزارشرکرونا به نقل از رسانه ها به نقل از روابط عمومی استانداری استاندار کهگیلویه وبویراحمد در این آیین و در جمع اعضای شورای مسکن استان گفت: ۱۴۱ هزار مترمربع از زمین های مازاد دستگاه های اجرایی و دولتی شناسایی و با طی مراحل قانونی برای اجرای طرح اقدام مسکن ملی در استان مورد استفاده قرار گرفت.
حسین کلانتری افزود: در زمان تحول مسکن مهر به دولت تدبیر و امید بخشی پیشرفت فیزیکی ۳۱ درصد و بخشی با ۳۵ درصد داشتند.
وی ادامه داد: برخی از این واحدهای مسکن مهر ۶۵ و برخی هم ۶۹ درصد آنها در این دولت تکمیل شدند که همه متعلق به نظام و در راستای خدمت به مردم است.
کلانتری تصریح کرد: از ابتدای دولت تدبیر و امید تاکنون ۲۱ هزار واحد مسکن در قالب های مختلف در این استان آغاز و یا تکمیل شده است که ۱۲ هزار واحد آن مربوط به سال ۱۳۹۸ و امسال می باشد.
به گفته استاندار، سه هزار و ۵۰۰ واحد آن در هفته دولت بود که یکهزار و ۲۰۰ واحد آن آماده واگذاری می باشد.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد اعلام کرد: هم اکنون ۱۶ هزار واحد مسکن در قالب های مختلف بافت های فرسود، مسکن ملی و مسکن محرومان در استان در دست اجراست.
کلانتری بیان کرد: این آمار به جز ۱۶ هزار مسکن مهری می باشد که امروز پرونده آن در استان بسته شد و در اختیار مردم است.
وی تصریح کرد: این واحدهای مسکن علاوه بر تامین مسکن مردم و کاهش و شکستن قیمت ها سبب اشتغال زایی و رونق تولید در استان می شود.
استاندار گفت: در بحث بافت های فرسوده استان اقدامات بزرگی انجام داده است و گچساران به عنوان پایلوت قرار گرفته و یک هزارو ۳۵۰ واحد مسکن در گچساران به بهره برداری رسیده و یک هزار و ۸۰۰ واحد دیگر عملیات اجرای آنها آغاز شده است.
کلانتری تصریح کرد: آنچه در گذشته انجام گرفته، خدمات کارگزاران در دولت های مختلف به مردم بوده و آنچه که در این دولت انجام شده و در دست اقدام است وظیفه و تکلیفی است که در مقابل مردم دارند.
بسته شدن پرونده ۱۶ هزار واحد مسکن مهر استان 6

عملیات اجرایی آبرسانی به ۲ روستای شهرستان دنا آغاز شد 
دنبال کنید

بسته شدن پرونده ۱۶ هزار واحد مسکن مهر استان 7

بسته شدن پرونده ۱۶ هزار واحد مسکن مهر استان 8

بسته شدن پرونده ۱۶ هزار واحد مسکن مهر استان 9

  • با حضور استاندار کهگیلویه وبویراحمد همزامان با سراسر کشور، آیین واگذاری زمین برای یکهزارو ۶۸۰ واحد و کلنگ زنی و عملیات اجرایی یک هزارو ۲۲۶ واحد مسکن – طرح اقدام ملی مسکن در استان آغاز …
  • نویسنده:

    برچسب ها :

    ناموجود

    همسو با خبر روز

    ارسال نظر شما
    مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
    • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    logo-samandehi