چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

شاهد تحولات قابل قبول در حوزه فاضلاب شهرهای استان خواهیم بود

مدیرعامل آبفای کهگیلویه و بویراحمد از رایزنی با دفاتر مختلف معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری برای رفع مشکلات آب شرب کهگیلویه و بویراحمد خبر داد. سید علی لدنی‌نژاد صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری جلسات مشترک مسئولان استانی با دفاتر مختلف معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری

اختصاصی کرونا

کد خبر : 8923
تاریخ انتشار : شنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۵

کرونا :

شاهد تحولات قابل قبول در حوزه فاضلاب شهرهای استان خواهیم بود

مدیرعامل آبفای کهگیلویه و بویراحمد از رایزنی با دفاتر مختلف معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری برای رفع مشکلات آب شرب کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.


سید علی لدنی‌نژاد صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری جلسات مشترک مسئولان استانی با دفاتر مختلف معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری پیرامون بررسی طرح‌های ملی آبفای کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: در این نشست تصمیمات خوبی در زمینه تخصیص اعتبار برای تسریع در راه‌اندازی این طرح‌ها اتخاذ شد.


مدیرعامل آبفای کهگیلویه و بویراحمد افزود: پروژه‌های فاضلاب گچساران، دهدشت، یاسوج، سی‌سخت و چرام از جمله طرح‌هایی بودند که درباره اعتبار مورد نیاز آنها در لایحه بودجه پیشنهادی سال ۹۴ رایزنی‌های لازم صورت گرفت و پیشرفت‌های خوبی نیز حاصل شد.


لدنی‌نژاد از قول مساعد مسئولان کشوری برای تخصیص اعتبارات لازم برای پروژه‌های ملی آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و افزود: با اختصاص اعتبارات لازم برای این طرح‌ها شاهد تحولات قابل قبول در حوزه فاضلاب شهرهای بزرگ استان خواهیم بود.


مدیرعامل آبفای کهگیلویه و بویراحمد در ادامه با بیان اینکه در هفته اخیر جلسه بررسی طرح‌های فاضلاب شهرهای باشت و لنده نیز در دفتر مطالعات و بررسی‌های فنی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور داشتیم، بیان داشت: در این زمینه رایزنی‌های لازم با مدیر مطالعات آب و فاضلاب کشور، مشاوران طرح و کارشناسان مربوطه انجام شد.


وی با اشاره به اینکه در نشست‌های تخصصی مبانی طرح‌های فاضلاب باشت و لنده از جمله جمعیت‌ شناسی، سرانه مصرف آب، اقلیم شهرهای مورد نظر و میزان تولید فاضلاب مورد بررسی قرار گرفت، تصریح کرد: مقدمات کار به خوبی انجام شد و ظرف حداکثر ۲۰ روز آینده موارد تکمیلی طرح فاضلاب شهرهای لنده و باشت برای تایید نهایی به شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور ارسال خواهد شد.

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi