جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاکید بر گسترش راوبط ایران و بلغارستان در حوره ترانزیت، حمل ونقل و توریسم

علیرضا بیگی در دیدار با رئیس گروه دوستی پارلمانی بلغارستان و ایران مطرح کرد: تاکید بر گسترش راوبط ایران و بلغارستان در حوره ترانزیت، حمل ونقل و توریسم سرویس بین الملل رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و بلغارستان در دیدار با همتای خود بر گسترش روابط ایران و بلغارستان در حوزه‌های مختلف بویژه ترانزیت، حمل

اختصاصی کرونا

کد خبر : 40162
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۲

کرونا :

تاکید بر گسترش راوبط ایران و بلغارستان در حوره ترانزیت، حمل ونقل و توریسم
علیرضا بیگی در دیدار با رئیس گروه دوستی پارلمانی بلغارستان و ایران مطرح کرد:

تاکید بر گسترش راوبط ایران و بلغارستان در حوره ترانزیت، حمل ونقل و توریسم

سرویس بین الملل
رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و بلغارستان در دیدار با همتای خود بر گسترش روابط ایران و بلغارستان در حوزه‌های مختلف بویژه ترانزیت، حمل و نقل و توریسم تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، احمد علیرضابیگی رئیس گروه دوستی ایران و بلغارستان با کراسیمر سابوف رئیس گروه دوستی پارلمانی بلغارستان و ایران دیدار و گفتگو کرد.

علیرضابیگی در ابتدای این دیدار ارتباطات پارلمانی را تقویت کننده مراودات فی‌مابین دانست و گفت: گروه‌های دوستی در تعمیق روابط دوجانبه تعیین کننده خواهند بود و ما مطمئنیم در فصای جدیدی که در عرصه بین المللی به وجود آمده  و حقانیت جمهوری اسلامی ایران آشکار شده این نقش را به خوبی خواهیم توانست، ایفا کنیم.

رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و بلغارستان با اشاره به پشتوانه تاریخی و فرهنگ غنی چند هزار ساله ایران افزود: داشتن موقعیت ژئوپلیتیکی، منابع سرشار طبیعی و پیشرفت های علمی جمهوری اسلامی ایران فرصت های فراوان همکاری با کشور بلغارستان فراهم کرده است.

وی  در پایان بر گسترش روابط در حوزه های مختلف بویژه ترانزیت، حمل و نقل و توریسم تاکید کرد.

کراسیمر سابوف رئیس گروه دوستی بلغارستان – ایران با ابراز خرسندی از سفر هیأت پارلمانی کشورمان به صوفیا، گفت: امیدواریم در سایه گسترش فعالیت های گروه های دوستی دو کشور بتوانیم گامهای مهم و موثری در راستای منافع دو ملت  برداریم.

ایران چیزی برای مخفی کردن ندارد/آمریکا باید تضمین دهد که دوباره اقدامات ضدایرانی را تکرار نمی‌کند
دنبال کنید

رئیس گروه دوستی پارلمانی بلعارستان – ایران در ادامه با اشاره  به گستردگی زمینه‌های فعالیت دو کشور در حوزه های مختلف خواستار تداوم توسعه و تقویت همکاری ها در همه سطوح شد.

در ادامه جلسه اعضای گروه دوستی به بحث و تبادل نظر در مسائل مختلف مورد علاقه طرفین  پرداختند./

پایان پیام

چهارشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۲۲

تاکید بر گسترش راوبط ایران و بلغارستان در حوره ترانزیت، حمل ونقل و توریسم رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و بلغارستان در دیدار با همتای خود بر گسترش روابط ایران و بلغارستان در حوزه‌های مختلف بویژه ترانزیت، حمل و نقل و توریسم تاکید کرد. http://cdn.icana.ir/d/019/201712102124959502.jpg تاکید,بر,گسترش,راوبط,ایران,و,بلغارستان,در,حوره,ترانزیت،,حمل,ونقل,و,توریسم Icana

خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi