سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳

تقویت معنویت و فرهنگ برای رسیدن به جهانی مملو از صلح و آرامش ضروری است

سلحشوری در دیدار با نایب رییس کمیسیون فرهنگ مجلس صربستان: تقویت معنویت و فرهنگ برای رسیدن به جهانی مملو از صلح و آرامش ضروری است سرویس بین الملل رئیس گروه دوستی ایران و صربستان در دیدار با نایب رئیس کمیسیون فرهنگ و اطلاع رسانی مجلس صربستان بر تقویت معنویت و فرهنگ برای رسیدن به جهانی

اختصاصی کرونا

کد خبر : 38562
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۱

کرونا :

تقویت معنویت و فرهنگ برای رسیدن به جهانی مملو از صلح و آرامش ضروری است
سلحشوری در دیدار با نایب رییس کمیسیون فرهنگ مجلس صربستان:

تقویت معنویت و فرهنگ برای رسیدن به جهانی مملو از صلح و آرامش ضروری است

سرویس بین الملل
رئیس گروه دوستی ایران و صربستان در دیدار با نایب رئیس کمیسیون فرهنگ و اطلاع رسانی مجلس صربستان بر تقویت معنویت و فرهنگ برای رسیدن به جهانی مملو از صلح و آرامش تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت؛  پروانه سلحشوری و هیات همراه در ادامه دیدارهای خود در صربستان با خانم «میچیچ» نایب رئیس کمیسیون فرهنگ و اطلاع رسانی مجلس صربستان دیدار و گفتگو کرد.

پروانه سلحشوری در این دیدار در خصوص ساختار کمیسیون فرهنگی، کمیته های فرعی این کمیسیون و فعالیت های آن در مجلس شورای اسلامی و همچنین همکاری این کمیسیون با نهادها و سازمان های فرهنگی کشورمان توضیحاتی بیان نمود.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: در زمینه های فرهنگی، ورزشی، امور خانواده، زنان، جوانان، مسائل هنری، رسانه ای، کتاب و مطبوعات، آمادگی برای همکاری وجود دارد.البته بخش های خصوصی دو کشور باید ارتباط بیشتر و نزدیکتری به منظور معرفی فرهنگ دو کشور به یکدیگر داشته باشند.

وی ادامه داد: “اگر معنویت، اخلاق و فرهنگ در جامعه امروزی تقویت شود، شاهد جهانی مملو از صلح و آرامش خواهیم بود.”

میچیچ: لزوم استفاده صربستان از تجارب ایران در عرصه های فرهنگی

خانم میچیچ در این دیدار ضمن اشاره به اشتراکات فرهنگی میان دو کشور در خصوص قانون جدید این کشور مبنی بر نظارت بر رسانه ها، توضیحاتی را ارائه نمود.

اولین دادگاه جرایم سیاسی آبان ماه برگزار می‌شود/جنجال‌ و هیاهو در اراده قوه قضائیه تأثیری ندارد
دنبال کنید

 رییس کمیسیون فرهنگ و اطلاع رسانی مجلس صربستان با تاکید بر افزایش بودجه فرهنگی دو کشور، افزود: “ایران دارای ظرفیت فرهنگی بسیار بالایی است و کشوری است که یک تمدن و میراث فرهنگی غنی را در پیشینه خود دارد.

وی همچنین ابراز امیدواری نمود که صربستان بتواند از تجارب ایران در عرصه های فرهنگی از جمله برگزاری نمایشگاه های کتاب، جشنواره های فیلم و موارد دیگر بهره مند شود و در این خصوص همکاری های بیشتری صورت گیرد.

خانم میچیچ همچنین یادآور شد: علاقه مند است تا اشعار شعرای نامی ایران به زبان صربی ترجمه شود و در اختیار مردم صربستان قرار گیرد.

در ادامه این دیدار، آسیب های فضای مجازی و راهکارهای آموزش جوانان در این خصوص مورد بحث و بررسی قرار گرفت. همچنین در خصوص برگزاری نمایشگاه های کتاب با همکاری دو کشور تبادل نظر شد.

بنابر این گزارش؛ گروه دوستی ایران و صربستان در پایان تاکید کردند که رسانه های دو کشور تاثیر بسیار زیادی در معرفی دو کشور به یکدیگر می توانند ایفا کنند و ما این انتظار را داریم که هم رسانه های ایرانی و هم رسانه های صربستان با توجه به عزم دو کشور در گسترش مناسبات دوجانبه، تلاش بیشتری در این خصوص انجام دهند./

پایان پیام

پنج‌شنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۲۱

پروانه سلحشوری در دیدار گروه پارلمانی ایران  و صربستان با نایب رئیس کمسیون فرهنگ و اطلاع رسانی مجلس صربستان

تقویت معنویت و فرهنگ برای رسیدن به جهانی مملو از صلح و آرامش ضروری است رئیس گروه دوستی ایران و صربستان در دیدار با نایب رئیس کمیسیون فرهنگ و اطلاع رسانی مجلس صربستان بر تقویت معنویت و فرهنگ برای رسیدن به جهانی مملو از صلح و آرامش تاکید کرد. http://media.icana.ir/Image/2017/11/201711102906042453_Thum.jpg£پروانه سلحشوری در دیدار گروه پارلمانی ایرانو صربستان با نایب رئیس کمسیون فرهنگ و اطلاع رسانی مجلس صربستان£ تقویت,معنویت,و,فرهنگ,برای,رسیدن,به,جهانی,مملو,از,صلح,و,آرامش,ضروری,است Icana

خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi