چهارشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۳

۱۸ هزار معلول در استان کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد

یاسوج- مدیرکل بهزیستی کهگیلویه وبویراحمد نیز گفت: تاکنون ۱۸ هزار معلول در سطح استان شناسایی شده‌اند که حدود ۶ هزار و ۳۰۰ نفر از آن‌ها به طور مستقیم از خدمات بهزیستی بهره مند هستند. به گزارش خبرنگاز قدس آنلاین، صبح امروز جمعی از مسوولان شهرستان بویراحمد از ۱۰ مرکز حمایتی زیر پوشش بهزیستی بازدید کردند.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 37787
تاریخ انتشار : جمعه ۱۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۷

کرونا :

۱۸ هزار معلول در استان کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد

یاسوج- مدیرکل بهزیستی کهگیلویه وبویراحمد نیز گفت: تاکنون ۱۸ هزار معلول در سطح استان شناسایی شده‌اند که حدود ۶ هزار و ۳۰۰ نفر از آن‌ها به طور مستقیم از خدمات بهزیستی بهره مند هستند.

به گزارش خبرنگاز قدس آنلاین، صبح امروز جمعی از مسوولان شهرستان بویراحمد از ۱۰ مرکز حمایتی زیر پوشش بهزیستی بازدید کردند.

پرداخت ۲ میلیارد ریال جهت تجهیز مراکز بهزیستی

بر اساس این گزارش، ۲ میلیارد ریال بر اساس تفاهم نامه ای بین اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی یاسوج و سازمان بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد جهت تجهیز این مراکز حمایتی تحت پوشش بهزیستی پرداخت کردند.

جبار کیانی پور اظهار داشت: از اعتبار ذکر شده ۵۰۰ میلیون ریال به تجهیز شیر خوارگاه کهگیلویه و بویراحمد و یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال نیز به تجهیز ۹ مرکز دیگر اختصاص داده شده است.

۱۸ هزار معلول در استان کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد 4

وی با بیان اینکه برای حمایت از معلولان و سالمندان این استان مرکز انجمن نیکوکاری تاسیس می شود افزود: فراهم کردن شرایط لازم برای تجهیز هر چه بیشتر این مراکز در استان کاری نیک، بشر دوستانه و ضروری است.

۱۸ هزار معلول در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد

مدیرکل بهزیستی کهگیلویه وبویراحمد نیز گفت: ۴۰۰ معلول و شیرخوار و ۸۰ سالمند در ۱۰ مرکز حمایتی تحت پوشش بهزیستی از خدمات این نهاد استفاده می کنند.

علیرضا موسوی امجد افزود: یک هزار و ۶۰۶ معلول روانی، یک هزار و ۴۴۵ ناشنوا، یک هزار و ۶۵۹ معلول نابینا، چهار هزار و ۴۱۶ معلول ذهنی، ۶ هزار و ۴۷ معلول جسمی حرکتی در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد.

سه هزار پرس غذای گرم در گچساران توزیع شد
دنبال کنید

وی تصریح کرد که تاکنون ۱۸ هزار معلول در سطح استان شناسایی شده‌اند که حدود ۶ هزار و ۳۰۰ نفر از آن‌ها به طور مستقیم از خدمات بهزیستی بهره مند هستند.

۱۸ هزار معلول در استان کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد 5

وی ضعف خدمات بهداشتی به ویژه در روستاها، ازدواج‌های فامیلی و دانش ناکافی خانواده‌ها نسبت به مسائل روانشناختی کودکان را از عوامل مؤثر در افزایش بروز معلولیت در کهگیلویه و بویراحمد ذکر کرد.

موسوی امجد با اشاره به وجود حدود ۱۴۶ خانواده چند معلولی در کهگیلویه و بویراحمد، تصریح کرد: ازدواج‌های فامیلی اصلی‌ترین دلیل معلولیت در این استان شناسایی شده است.

لینک منبع

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi