جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

۱۶۸ گلزار شهید ساماندهی‌نشده در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد

دیشموک- معاون تعاون مسکن بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه، ۱۶۸ گلزار شهید ساماندهی نشده در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد، گفت: ۷۰درصدگلزار شهدای استان تک مزاری هستند که نیمی از انها تا مهرماه ۹۷ ساماندهی می شود.  معاون تعاون مسکن بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد در

اختصاصی کرونا

کد خبر : 37156
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۹ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۷

کرونا :

۱۶۸ گلزار شهید ساماندهی‌نشده در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد

۱۶۸ گلزار شهید ساماندهی‌نشده در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد 3

دیشموک- معاون تعاون مسکن بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه، ۱۶۸ گلزار شهید ساماندهی نشده در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد، گفت: ۷۰درصدگلزار شهدای استان تک مزاری هستند که نیمی از انها تا مهرماه ۹۷ ساماندهی می شود.

 معاون تعاون مسکن بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد در گفت و گو با قدس آنلاین ، اظهار کرد: با توجه به پیگیری های بعمل آمده در سال ۹۶ ، بالغ بر ۱۶۸ مزار شهید ساماندهی نشده در استان وجود دارد.

سید منوچهر فتاحیان اضافه کرد:  قریب به ۷۰ درصد گلزار مذکور، تک مزاری هستند.

وی تصریح کرد : امیدواریم امسال بیش از نیمی از این گلزارهای تک مزاری ساماندهی نشده استان، با هماهنگی استان، اعتبارات عمرانی استانداری و اعتبارات پیگیری کرده از طرف  مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه وبویراحمد در تهران، به مرحله اجراء گذاشته شود.

سید منوچهر فتاحیان با بیان اینکه، ۱۶۸ گلزار شهید ساماندهی نشده در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد، گفت: ۷۰درصدگلزار شهدای استان تک مزاری هستند که نیمی از آنها تا مهرماه ۹۷ ساماندهی می شود.

معاون تعاون مسکن بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه، این کار تا پایان سال مالی ۹۶ انجام می شود، خاطرنشان کرد: تا مهرماه ۹۷ پایان سال مالی ۹۶ خواهد بود.

فتاحیان به سهمیه جذب خانواده های شهدا و ایثارگر در دستگاههای مختلف هم اشاره کرد و گفت: بنا به سهمیه اختصاص یافته و بر اساس شرایط، تلاش در رفع معضلات مربوط به استخدامی این قشر هم هستیم.

۶۰۰بسته حمایتی بین دانش آموزان نیازمند گچساران توزیع می‌شود
دنبال کنید

لینک منبع

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi