همزمان با روز بزرگداشت و تکریم شهدا، ازپلاک افتخار شهدا _با حضور سرپرست دبیرخانه شورای عالی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت کشور،  فرماندار بویراحمد ، شهرداریاسوج و جمعی از مدیران استانی وشهرستانی_ در گلزارشهدای یاسوج رونمایی شد.
فرماندار بویراحمد با بیان اینکه باید همه به وجود خانواده‌های شهدا افتخار کنیم، گفت: نصب پلاک شهدا در محلات موجب افتخار خانواده شاهد ومردم است.

این مسؤول با بیان این‌که وظیفه همه ما ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است گفت: فرهنگ ایثار و شهادت باید در بین مسوولان ومردم نهادینه شود.

وی تصریح کرد: باید فضای اخوت و برادری را در جامعه داشته باشیم، و گفت: ترویج ایثار و شهادت یعنی مخلصانه و صادقانه برای مردم کار انجام دهیم.

نظری با تاکید بر اینکه شهدا از هرگونه سوء استفاده از نام و نشانشان راضی نیستند،با بیان اینکه در آستانه انتخابات هستیم، گفت: برخی از نام شهدا سوء استفاده می‌کنند و برای از بین بردن نام رقیب خود دست به اقدامات ناشایستی می‌زنند.

فرماندار بویراحمد در بخش پایانی سخنان خود با تاکید بر اینکه شهدا متعلق به همه جامعه و عموم مردم است، گفت: متاسفانه برخی از نام شهدا در آستانه انتخابات سوء استفاده می‌کنند و شهدا را مصادره می‌کنند.

او از تمامی کاندیدای انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا خواست ضمن احترام به شهدا از هرگونه سوء‌استفاده از نام شهدا خودداری کنند.