جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان: حضور 26 ناشر کتب عربی در نمایشگاه کتاب استانی

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با اشاره به حضور ۴۶۹ ناشر در نمایشگاه کتاب استان، اظهار کرد: امسال ۲۶ ناشر کتب عربی به صورت تخصصی آثار خود را در نمایشگاه عرضه می کنند. به گزارش کرونا نیوز روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، محمد جوروند مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان،

اختصاصی کرونا

کد خبر : 31626
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۵

کرونا :

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان: حضور 26 ناشر کتب عربی در نمایشگاه کتاب استانی

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با اشاره به حضور ۴۶۹ ناشر در نمایشگاه کتاب استان، اظهار کرد: امسال ۲۶ ناشر کتب عربی به صورت تخصصی آثار خود را در نمایشگاه عرضه می کنند.

به گزارش کرونا نیوز روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، محمد جوروند مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، امروز (۷ بهمن) در مراسم افتتاح یازدهمین نمایشگاه کتاب استانی خوزستان در محل نمایشگاه های بین المللی اهواز گفت: امسال ۴۶۹ ناشر در نمایشگاه کتاب استان خوزستان حضور دارند.

وی با اشاره به افزایش کمیت و کیفیت نمایشگاه امسال، افزود: با توجه به تقاضاهایی که در زمینه کتب عربی بود، از ناشران کتب عربی دعوت شده و ۲۶ ناشر کتب عربی به صورت تخصصی آثار خود را در این نمایشگاه ارائه می کنند.

جوروند تعداد عنوان کتب داخلی عرضه شده در این نمایشگاه را ۶۶ هزار و ۲۹۰ عنوان اعلام کرد و اذعان داشت: همچنین هشت هزار و ۶۰۰ عنوان کتاب خارجی به مخاطبان عرضه شده است.

وی با بیان اینکه در مجموع کتب نمایشگاه با تخفیف ۳۰ درصدی عرضه می شود، خاطر نشان کرد: مبلغ ۶۵۰ میلیون تومان بن یارانه ‌ای خرید کتاب به این نمایشگاه اختصاص یافته که با تخفیف ۲۰ درصد از طریق بانک شهر مستقر در نمایشگاه در اختیار بازدیدکنندگان قرار می‌گیرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان اظهار کرد: نمایشگاه استانی کتاب، فرصت مناسبی برای مردم خوزستان و اهالی خرد و اندیشه است که دسترسی آسانتری به کتب مورد علاقه خود داشته باشند.

وی خاطر نشان کرد: برگزاری نمایشگاه کتاب هدف گذاری یک نظام فرهنگی بزرگ در سطح استان است که در گسترش فرهنگ مطالعه و توجه بیشتر به مقوله کتاب و کتابخوانی تاصیر بسزایی دارد.

گفتنی است، یازدهمین نمایشگاه کتاب با مشارکت معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ، استانداری خوزستان، بانک شهر و مؤسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران راه اندازی شده ئ با تخفیف ۳۰ درصدی از امروز تا هفتم بهمن، از ساعات ۹-۱۲ و ۱۶-۲۱ پذیرای عموم علاقه مندان خواهد بود.

رسالت مهم دانشگاهیان، عدالت خواهی، ارتقاء فرهنگی و علمی است
دنبال کنید

منبع: روابط عمومی اداره ارشاد و فرهنگ اسلامی

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi