چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

رسالت مهم دانشگاهیان، عدالت خواهی، ارتقاء فرهنگی و علمی است

مدیر کل تبلیغات اسلامی کهگیلویه وبویراحمد گفت: رسالت مهم دانشگاهیان، عدالت خواهی، ارتقاء فرهنگی و علمی است. به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌الاسلام حمید برازش ضمن تبریک روز دانشجو اظهار داشت: دانشجویان باید با بیداری و هوشیاری کامل درصدد ارتقای فرهنگی و رشد اقتصادی کشور باشند و با

اختصاصی کرونا

کد خبر : 36526
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۰:۰۰

کرونا :

رسالت مهم دانشگاهیان، عدالت خواهی، ارتقاء فرهنگی و علمی است

مدیر کل تبلیغات اسلامی کهگیلویه وبویراحمد گفت: رسالت مهم دانشگاهیان، عدالت خواهی، ارتقاء فرهنگی و علمی است.

رسالت مهم دانشگاهیان، عدالت خواهی، ارتقاء فرهنگی و علمی است 3

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌الاسلام حمید برازش ضمن تبریک روز دانشجو اظهار داشت: دانشجویان باید با بیداری و هوشیاری کامل درصدد ارتقای فرهنگی و رشد اقتصادی کشور باشند و با گسترش علم و دانش و رفع نیازها جامعه را از وابستگی به بیگانگان بی نیاز کنند.

وی با اشاره به ضرورت بصیرت و معرفت دانشجویان افزود: بصیرت و معرفت شاخصه ها و بنیاد اصلی علم است و تا زمانی که دانشجو این ویژگی ها را نداشته باشد علمش راهگشا نیست، چرا که ممکن است بدون شناخت و بصیرت از راه حق منحرف شود و اسیر توطئه های معاندان و مستکبران شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان، خودباوری و جهاد علمی را روحیه متمایز قشر دانشجو عنوان کرد و تاکید کرد:دانشجویان نقش مهمی در انتقال روح خودباوری و اتکا به ظرفیت ها و توانمندی های داخلی به سایر اقشار دارند و با تقویت فرصت های تولیدی، کارآفرینی، برنامه ریزی و طراحی ایده های نو می توانند بسیاری از مشکلات و آسیب های امروزی جامعه را کاهش دهند.

 حجت‌الاسلام برازش در ادامه، عدالت خواهی، ارتقاء فرهنگی و علمی را رسالت مهم دانشگاهیان دانست و ابراز داشت: دانشگاهیان در سنگر علم و دانش وظایف بسیار سنگینی دارند و این سنگر مقدس زمینه استقلال، آزادی، عدالت خواهی و پیشرفت فرهنگی و علمی را در کشور به وجود می آورد لذا باید در این جایگاه ویژه با شناسایی تهاجمات فرهنگی و انحرافات، ظلم و دشمنی های مستکبرین راه نفوذ آن ها را ببندند و با الهام گرفتن از آموزه های دینی از دستاوردهای انقلاب اسلامی دفاع کنند.

مهمترین راهکار مقابله با طلاق و اعتیاد توجه به سبک زندگی اسلامی است
دنبال کنید

وی در بخش دیگری از سخنان خود دانشجویان را به مطالعه درباره اوضاع و احوال منطقه فراخواند و تصریح کرد: دانشجویان عزیزعلاوه بر تحصیل در زمینه رشته تحصیلی خود به مطالعه در زمینه های مختلف نیز اهمییت دهند و با بررسی و موشکافی دقیق شرایط کشور و منطقه پویا و هوشیار باشند، دشمنان هر روز نقشه های متفاوتی اجرا می‌کنند تا قشر علمی و فرهنگی را آسیب زده و ناامید کنند چون می دانند که در صورت تضعیف این گروه موفق خواهند شد.

 مدیرکل تبلیغات اسلامی استان در پایان تاکید کرد: انقلاب اسلامی و ارزش های دینی کشور ما با خون های پاک و اندیشه های ناب به دست آمده است و باید با وحدت و تعامل بیشتر و با توجه به مؤلفه ها، توانمندی ها و فناوری های داخلی در همه عرصه ها حافظ منافع و مصالح خود باشیم وبا ادامه راه شهدا، از ارزش ها و آرمان های مقدس آنان دفاع کنیم.

لینک منبع

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi