چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

مباحث مربوط به شوراها در مجلس یازدهم به خوبی پیگیری و مورد حمایت قرار گرفت

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس، گفت: در مجلس یازدهم تلاشمان بر این بوده است که مباحثی که مربوط به شوراها است پیگیری شود که یکی از این پیگیری‌ها که به ثمر نشست بحث ارزش افزوده و توزیع اعتبارات بود.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 109896
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۲

کرونا :

مباحث مربوط به شوراها در مجلس یازدهم به خوبی پیگیری و مورد حمایت قرار گرفت

علی حدادی در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت؛ به اقدامات مجلس شورای اسلامی در حمایت از شوراها به عنوان نمایندگان مردم در شهر و روستا اشاره کرد و گفت: در کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس تلاشمان بر این بوده است که مباحثی که مربوط به شوراها است پیگیری شود، که یکی از این پیگیری‌ها که به ثمر نشست بحث ارزش افزوده و توزیع اعتبارات بود.

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس یازدهم ادامه داد: در گذشته شاخص جمعیت مهم بود و به هشت شهر بزرگ کشور می‌رسید و در کمیسیون داخلی کشور این شاخص جمعیت حذف شد و به شهرهای کوچک و روستاهای کم برخوردار تعلق گرفت .

وی افزود: حق شوراهای اسلامی شهر و روستا ها در سراسر کشور تاکنون داده نشده است و از مطالبات جدی ما است که بایست به شهرها و روستاها برسد و در جلسه متعدد با مسئولان پیگیری مجدد خواهد شد.

حدادی بیان کرد: منابع درآمد پایدار یکی از مصوبات در مجلس شورای اسلامی است که باید به آن توجه ویژه کرد و در بودجه و اعتبارات برنامه هفتم طرح شانزده گانه برنامه ریزی هایی انجام شده است./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi