جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

سومین محفل انس با قرآن کریم با حضور قاری حامد لیراوی در گچساران برگزار شد

امروز صبح سومین محفل نورانی انس با قرآن کریم در ماه مبارک رمضان با حضور قاری ارجمند برادر حامد لیراوی ، در نمازخانه ناحیه مقاومت بسیج گچساران در جمع پاسداران و سربازان این ناحیه برگزار گردید. در این مراسم که با همت روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج گچساران برگزار شد، قاری برجسته کشوری «حامد لیراوی

اختصاصی کرونا

کد خبر : 25120
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳ تیر ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۸

کرونا :

سومین محفل انس با قرآن کریم با حضور قاری حامد لیراوی در گچساران برگزار شد

امروز صبح سومین محفل نورانی انس با قرآن کریم در ماه مبارک رمضان با حضور قاری ارجمند برادر حامد لیراوی ، در نمازخانه ناحیه مقاومت بسیج گچساران در جمع پاسداران و سربازان این ناحیه برگزار گردید.

در این مراسم که با همت روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج گچساران برگزار شد، قاری برجسته کشوری «حامد لیراوی » به قرائت آیاتی از قرآن کریم پرداخت که با تشویق قرآنی حضار همراه بود .

در این مراسم همچنین حجت الاسلام والمسلمین سید علی حجازی ، ضمن تبریک ماه مبارک رمضان به حضار ، به تبیین بیانات مقام معظم رهبری در جمع اساتید دانشگاهای سراسر کشور پرداختند و همچنین اشاراتی در مورد اقتصاد مقاومتی و فرهنگ اقتصاد اسلامی و موضوع حقوق های نجومی کردند.

وی خاطرنشان کرد: موضوع حقوق های نجومی ، هجوم به ارزش ها و حمله به نظام است ، هرچند تعدادی این افراد اندک است ، اما از لحاظ کیفیت موضع ، حمله روانی بر علیه نظام می باشد ، این در حالی که جوانان ما از نبود شغل رنج می برند ، برای گرفتن وام ازدواج با مشکلات جدی روبه رو هستند وبه خاطر ۵ میلیون تومان ، ازدواجشان به تاخیر افتاده است .

حجت الاسلام والمسلمین حجازی افزودند : حقوق های نجومی یک حجم سنگین روانی در شبکه های بیگانه و شبکه های اجتماعی علیه نظام به وجود آورده اند که باعث نگرانی مردم و نظام شده است . مسئولان باید به فرمایش رهبر معظم انقلاب هرچه سریع تر به این موضوع رسیدگی و این روند را متوقف کنند و با متخلفان برخورد و نتیجه را به اطلاع مردم برسانند .

تجلیل از نابینایان در گچساران /تصویر
دنبال کنید

در پایان این مراسم حجت الاسلام والمسلمین حجازی برای حضار دعای خیر فرمودند و همگان را به استفاده از ماه مبارک رمضان توصیه نمودند.

سپاه گچساران (۱) سپاه گچساران (۲) سپاه گچساران (۳) سپاه گچساران (۴) سپاه گچساران (۵) سپاه گچساران (۶) سپاه گچساران (۷) سپاه گچساران (۸) سپاه گچساران (۹) سپاه گچساران (۱۰) سپاه گچساران (۱۱) سپاه گچساران (۱۲) سپاه گچساران (۱۳)

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi