شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

هفتم اسفند، تجلی همدلی و هم افزایی

پس از گذشت ماهها و روزها انتظار، روز هفتم اسفند ماراتن همدلی و همزبانی در پایان یک رقابت حماسه ساز و افتخار آفرین، یک یوم الله بزرگ دیگر را به تقویم پرفراز و نشیب انقلاب اسلامی می افزاید. شور و شعور ملت فهیم و حماسه آفرین ایران اسلامی در هفتم اسفند با نمایش زیبایی از

اختصاصی کرونا

کد خبر : 22412
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۷

کرونا :

هفتم اسفند، تجلی همدلی و هم افزایی

پس از گذشت ماهها و روزها انتظار، روز هفتم اسفند ماراتن همدلی و همزبانی در پایان یک رقابت حماسه ساز و افتخار آفرین، یک یوم الله بزرگ دیگر را به تقویم پرفراز و نشیب انقلاب اسلامی می افزاید.
شور و شعور ملت فهیم و حماسه آفرین ایران اسلامی در هفتم اسفند با نمایش زیبایی از وحدت و همبستگی ملی در قالب مشارکت حداکثری،برگ زرین دیگری به کارنامه درخشان و پرافتخار خود خواهند افزود.
هفتم اسفند میعادگاه خجسته ملتی است که با حضور حماسی در پای صندوق های رای بالنده و غرورآفرین با آرمان های نظام جمهوری اسلامی تجدید بیعت خواهند کرد و درخلال این رخداد سرنوشت ساز جمهوریت نظام اسلامی را پاس می دارند.
هفتم اسفند نمایش پرافتخاری از بلوغ سیاسی آحاد ملت نجیب ایران زمین خواهد بود آنگاه که زن و مرد، پیر و جوان، ترک، بلوچ عرب،آذری ، لر،کرد از همه اقوام سربلند این سرزمین کهن همگام و همدل به صحنه می آیند تا با مشارکت حداکثری در انتخابات حماسه دیگری خلق کنند.
نمایش وحدت و همدلی گروه ها و سلایق سیاسی در صف واحد و برای هدفی واحد که برای کمک به اقتدار و کارآمدی نظام با تشکیل مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری کارآمد و امید آفرین در عین رقابت اما در فضایی آینده از نشاط و رفاقت بسیج می شوند، در روز هفتم اسفند بار دیگر مایه مباهات نظام اسلامی و امت اسلام خواهند شد.
هفتم اسفند روزی است که تک تک ملت ایران هر کدام یک قهرمان ملی اند و برنده ماراتن بزرگ این روز سرنوشت ساز ملت رشیدی است که همواره دلبستگی شان به شکوه ایران زمین ، انقلاب، نظام و رهبری غرورآفرین و مثال زدنی است.
روز هفتم اسفند هر برگ رای ما تیری به سوی دشمن است و صف های جمع من تو چه زیبا دشمن شکن خواهد شد.

امکان ساخت شهرک صنعتی دو هزار هکتاری چین در چابهار بررسی شد
دنبال کنید

 

نویسنده:

برچسب ها :

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi