جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

جنگ نخواهد شد/ بایستی مدیریت و برنامه‌ریزی شود،درست است باید بشود /لقمه ی آماده ی بلع جویدن نمی خواهد

حجت الاسلام سید امین الله حجازی،امام جمعه گچساران ظهر امروز در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی با اشاره به فرازهایی از فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری در محفل انس با قرآن گفت:برادران و خواهران ایمانی مجدداً خود و شما مومنین و مومنات ،نمازگزاران و روزه

اختصاصی کرونا

کد خبر : 48314
تاریخ انتشار : جمعه ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۰

کرونا :

جنگ نخواهد شد/ بایستی مدیریت و برنامه‌ریزی شود،درست است باید بشود /لقمه ی آماده ی بلع جویدن نمی خواهد

حجت الاسلام سید امین الله حجازی،امام جمعه گچساران ظهر امروز در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی با اشاره به فرازهایی از فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری در محفل انس با قرآن گفت:برادران و خواهران ایمانی مجدداً خود و شما مومنین و مومنات ،نمازگزاران و روزه داران را توصیه و سفارش می کنم از خدا بترسید، بندگان خدا از خدا بترسیم .

وی افزود: در برون کشور دشمنان خاصه ابله آمریکایی رجز خوانی ها و مفت گویی های زیادی کرد به گونه ای که برخی از افراد در برون کشور خیالی کردند خوابیدی دیدند و در درون هم متاسفانه بعضی از افراد زودی ترسیدند بعضی جاها مطرح شد بوی باروت میاد ، سایه جنگ است دارد جنگ می شود. خطر دارد مملکت رو تهدید می کنه و امثال این نوع عبارات و این نوع اظهار نظرها .

اما آیات قرآن ما و مفصرین حقیقی قران به ما پیامبر اکرم و اهل بیت عصمت و طهارت به ما یاد دادند  اگر مامن و پناهگاه را خدا قرار دادی  نترس،اگر مرجع و پناهگاهت خداست نترس چون  همه ناتوانند و ضعیفند جز خدا ، با یک تشر کوچک مقام معظم رهبری بعنوان جانشین امام زمان ولی امر مسلمین جهان فرمود جنگ نخواهد شد چون دشمن می داند اگر وارد جنگ شود پشیمان خواهد شد.

با این عبارت آن ابله سریع یک جلسه محرمانه گرفته فوری ، گفت تلاش کنیم از تنش با ایران جلوگیری کنیم.

حجازی اظهار کرد: خدایا هزاران بار شکر چه عظمتی و چه جبروت جلال و شکوهی به اهل بیت عصمت و طهارت عنایت فرمود ای و بعد ذره‌ای از اون بیت عصمت و طهارت به شاگردانش عنایت کرده‌اند . پسر پیغمبر ، پسر زهرای مرضیه  مقام معظم رهبری کشوری که بعضی از نادان ها میگن جهان سوم ، در این کشور با این تحریم ها و مشکلات می فرماید جنگ نخواهد شد.

دشمن می داند اگر وارد شود پشیمان خواهد شد، همین قدرت از کجاست؟؟ لا اله الا الله این قدرت از اونجاست،قدرت فقط خدا دارد.

ابله بلافاصله جلسه محرمانه گرفت گفت تلاش کنید در دنیا از تنش با ایران کاسته شود.  پمپئو وزیر امور خارجه اش که مدام مفت پمپ می کند از اروپا خواست شما واسطه بشید تنش های ایران و آمریکا کم شوند کمتر از چند ساعت بعد از فرمایشات مقام معظم رهبری.

کشف عوامل خرابکاری در سایت «نطنز»/ نمی‌توانیم جزئیات را بگوئیم
دنبال کنید

امام جمعه گچساران در ادامه بیان کرد: یک چنین نعمت بی بدیل و بی نظیری خدا عنایت کرد خوبه مثل ملت که خوب قدر میدانند ماها هم قدر بدانیم و اطاعت کنیم ، متحد و منسجم بدانیم که دشمن ضعیف است.

حضرت آقا فرمودند که گزینه قطعی ملت ایران مقاومت مقابل آمریکا است و در این رویارویی آمریکا وادار به عقب نشینی خواهد شد دیدیم در مدت خیلی کوتاه چند ساعت ، فرمود این رویارویی نظامی نیست چون بنا نیست جنگی انجام بگیرد نما دنبال جنگ هستیم نه آنها چون میدانند به نفعشان  نیست .

ما که دنبال جنگ نیستیم اونها چون  میدونند  ایران است ایران هشت سال با دست خالی و تنها با تمام دنیا در جنگ بود .

وی افزود: امروز ایران تصمیم گیرنده منطقه خاورمیانه است امروز ایران دیگه فرق کرده است امروز این همه هراسی که دشمن داره از موشک های ایران که هر نقطه ای را صلاح بداند اگر دشمن فضولی بکنه او نقطه در امان نخواهد ماند. این ایران است لذا دشمن ایران  خیلی احمق است ولی چون  می ترسه از این غلطا نمیکنه .

خطیب جمعه گچساران گفت: نکته دیگری آقا فرموده اند می گویند مذاکره کنیم، درباره سلاح دفاعی شما که چرا موشکی با فلان برد میسازیم این برد را  کم کنید که اگر شما را زدیم پایگاه ما را نتوانید بزنید و جواب دهید معلوم است هیچ ایرانی غیرتمند و باشعوری درباره نقاط قدرت خود معامله نمی کند .

حجازی تصریح کرد: در فراضی دیگری آقا فرمودند بعضی در داخل می گویند توجه داشته باشید مومنین و مومنات ، مذاکره چه ایرادی دارد ؟؟ تعجب می کنم هنوز بعضی میگویند چه عیبی دارد؟؟

فرمود مذاکره سم است  تا وقتی آمریکا این است که الان هست مذاکره با دولت کنونی آمریکا یک سم مضاعف است ، مذاکره یعنی معامله و داد و ستد اما آنچه که در نظر آمریکا است نقاط قوت ماست که از نقاط قوت کشور در دست برداریم ما این کار را نمی کنیم بنابراین مذاکره عاقلانه نیست.

دشمنان خیلی احمق هستند که بخواهند با مکتب عاشورا مقابله کنند
دنبال کنید

وی افزود: نکته دیگری که می خواهم عرض کنم نمیدونم چطور بگم چون ماه مبارک رمضان است می خوام خیلی سنجیده تر از قبل حرف بزنیم، آقا فرمودند اینکه رئیس جمهور بیان کردند که بایستی مدیریت و برنامه‌ریزی بهتر شود درست است باید بشود بکنند دیگر و بروند به دنبال فعالیت جدی در این زمینه و راه هم باز است .

امام جمعه گچساران در ادامه گفت: نادانانی در داخل  افراد نادانی می خواهند همه هجمه ها را به سمت رهبری و جایگاه ولایت و رهبری می کشانند، آقا گرانی تقصیر است و چرا تقصیر رهبری است؟؟

رهبری اجازه نمی دهد دست را باز نمی گذارد اختیار نمی دهد!!! 

حجازی اظهار کرد: از این عبارات آقا یه چیزایی میفهمه که فرمودند خوب بشود انجام دهند ، بروند دنبال فعالیت جدی راه هم باز است.  امروز مسئله اقتصاد علت عمده است و فشار تورم بر طبقه فقیر و متوسط است لذا باید به اقتصاد به طور جدی پرداخت. و هیچ بن‌بستی هم نیست

آقا فرمود بن بست نیست  راه باز است .

خطیب جمعه گچساران تصریح کرد: چرا این مشکلات هست؟؟  بنابراین توصیه میکنیم ماه مبارک رمضان است که همگی توجه کنیم  در فرمایشات اخیر آقا با مسئولین نظام مسائل ریز رو اگر یک وسیله جزئی مثلا یک ماشینی، کارخانه ای ،کارخانه تولید، یه چیزی نیست و دشمن از بیرون هم تحریم کرده اجازه نمیده فراخوان بدید دانشمندان ما ،جوانان ما ،کاربلدند می توانند در داخل کشور تولید کنند.

حجازی بیان کرد: *فخر رازی علم را لیتی کند ** پیش مرغان ریزد و تی تی کند*    این شعر یعنی لقمه ی آماده ی بلع جویدن نمی خواهد

امام جمعه گچساران گفت: چقدر راه روشن است در مسائل  جز و ریز ؟؟ خداوند به همه مسئولین توفیق و اقتدار بیشتر عنایت فرماید و همه در اجرای منویات امام زمان موفق باشیم .

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi