جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

امام جمعه گچساران

دشمنان خیلی احمق هستند که بخواهند با مکتب عاشورا مقابله کنند

دشمنان خیلی احمق هستند که بخواهند با مکتب عاشورا مقابله کنند حجت الاسلام سید امین الله حجازی ،امام جمعه گچساران در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی با اشاره به مناسبت های این هفته گفت:امام حسین علیه السلام در روایتی فرمودند دشمن می خواهد خون مردم

اختصاصی کرونا

کد خبر : 82181
تاریخ انتشار : جمعه ۱ مهر ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۳

کرونا :

دشمنان خیلی احمق هستند که بخواهند با مکتب عاشورا مقابله کنند

دشمنان خیلی احمق هستند که بخواهند با مکتب عاشورا مقابله کنند

حجت الاسلام سید امین الله حجازی ،امام جمعه گچساران در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی با اشاره به مناسبت های این هفته گفت:امام حسین علیه السلام در روایتی فرمودند دشمن می خواهد خون مردم ریخته شود تا موانع سر راهشان نیز برای رسیدن به امیالشان  برداشته شود،در حالی که مومن باید در این زمینه هوشیار باشد.

خطیب جمعه گچساران تصریح کرد:همه نظاره کردیم که عظمت و شکوه اربعین امسال را هیچ رسانه ای توان نمایش آنرا نداشت و هرکسی به نوعی به زوار حسینی در عراق پذیرایی و خدمت رسانی می کرد و این مهم بخشی از عظمت راه امام حسین علیه السلام است.

وی افزود:درجریان زلزله هایتی ارتش آمریکا گزارش داد که ظرف پنج ماه ۹میلیون وعده غذا داده اما در اربعین امسال بیش از ۵۰۰میلیون پرس غذا به زوار اربعین داده شد که این اقدام واقعا هم بی نظیر است.
امام جمعه گچساران ادامه داد:دشمنان خیلی احمق هستند که بخواهند با مکتب عاشورا مقابله کنند و ملت عراق واقعا غوغا به پا کردند و از اقصی نقاط عالم افراد بسیاری در راهپیمایی اربعین حاضر شدند و دشمن از این جلا و جبروت عصبانی و نگران شد.
خطیب جمعه گچساران درادامه هم گفت:پیروزی بزرگ اسلام بر جهان کفر در دوران دفاع مقدس را به همه عزیزان تبریک عرض می کنم،جانفشانی ها و رشادت ها در این دوران به ثبت رسید و این عزت و اقتدار مرهون فداکاری های دفاع مقدس است.رهبر انقلاب فرمودندکه دفاع مقدس مردم را یکپارچه کرد  و همه دست به دست هم دادند و دشمن برای ابد شکست خورد و دیگر خواب چنین فضولی را هم نخواهد دید.تبیین ارزش های دفاع مقدس باید برای نسل جوان مان تبیین شود و آنها را آگاه کرد و دفاع مقدس نشان داد که صیانت کشور با مقاومت و ایستادگی میسر خواهد شد.
حجت الاسلام حجازی تصریح کرد:خیلی احماقانه است که کسی نیروی انتظامی کشور خودش را تضعیف و امنیت مملکتش را تحقیر کند و درحالی که اجازه نخواهیم داد کسی نیروی انتظامی مقتدر کشورمان را تضعیف کند ای کسانی که به نوعی فریب خوردید پس بفهمید جایگاه ارزشمند نیروی انتظامی را ،در حالی که این آرامش و امنیت به تلاش نیروهای مسلح ما بدست امده است.بدانید که دشمن واقعی مردم نیز آمریکا، اسرائیل و استکبار جهانی است.
وی افزود:آغاز ماه مهر را به همه دانش آموزان، دانشجویان و معلمین گرامی تبریک عرض می کنم،فراگیری علم در هر شرایط و هر زمانی ضروری است و همه تلاش کنید از وقت مان استفاده بهینه در راستای فراگیری علم داشته باشیم و باید دانش آموز عالم و با اخلاق و با سواد و دشمن شناس بار بیاید تا دشمن نتواند در چنین شرایطی رخنه و موج سواری کند.
امام جمعه گچساران ادامه داد:پیمان شانگهای بررسی کرد و از ایران دعوت کرد و دیدند که ایران جایگاه های مهمی درجهان دارد و امنیت پایدار دارد و در ناامن ترین نقطه جهان امن ترین است بنابراین آنها حساب شده پذیرفتند و باید به برخی نادانان هم گفت که نیمی از جمعیت جهان عضو این پیمان هستند و یک سوم اقتصاد جهان را دارد و ایران نیز گام های موثری برای خنثی کردن تحریم ها برداشته است.
خطیب جمعه گچساران گفت:رییس جمهورکشورمان  در مجمع عمومی سازمان ملل گفتند که ما با تروریسم مقابله کردیم و چرا به مردم جهان دروغ می گویید واین ما بودیم که از حقوق بشر دفاع کردیم. هزاران زن و مرد بی گناه زیر چکمه های پلیس آمریکایی ها له شدند اما آنها چرا جوابگو نیستند!؟.
حجت الاسلام حجازی تصریح کرد:دراین چند روز آشوبگران صدمات و لطماتی به اموال عمومی وارد کردند و این کشته سازی ها را چه کسی باید پاسخ دهند؟ و این همه سلاح کشف شده را؟ که لازم است مردم بدانند که دشمن فتنه و توطئه می کند و این آشوب ها برای این است که عظمت اربعین جهان را تکان داد و دوم عضویت در پیمان شانگ های بود که دشمن را عصبانی کرد و دیگر اینکه رئیس جمهورکشورمان  در مجمع عمومی سازمان ملل سخنرانی  و آن ها را رسوا کردند.اما دشمن می خواهد جلوی این عظمت را بگیرند که کور خواندند و دشمنان نیز همچون گذشته رسوا خواهند شد.

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi