جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

مشکل بنزین را خودتان حل نمایید / خودتان باهم تعامل کنید

صبح امروز با حضور مدیران آخرین جلسه شورای اداری شهرستان در سال ۱۳۹۷ در سالن فرمانداری برگزار شد. معاون فرماندار در ابتدای این جلسه گزارشی از عملکرد یکساله فعالیت در برگزاری جلسات، کمیته ها، شوراهای تخصصی با حضور وزرا، معاونین و کارشناسان کشوری و استانی ارائه داد و هدف از این جلسه را ستاد خدمات

اختصاصی کرونا

کد خبر : 47621
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۹:۳۹

صبح امروز با حضور مدیران آخرین جلسه شورای اداری شهرستان در سال ۱۳۹۷ در سالن فرمانداری برگزار شد.

معاون فرماندار در ابتدای این جلسه گزارشی از عملکرد یکساله فعالیت در برگزاری جلسات، کمیته ها، شوراهای تخصصی با حضور وزرا، معاونین و کارشناسان کشوری و استانی ارائه داد و هدف از این جلسه را ستاد خدمات سفرهای نوروزی عنوان کرد.

در ادامه این جلسه دبیر ستاد خدمات سفر اقدام به تشریح برنامه ها نمود که فرماندار شهرستان به وی تذکر داد که مصوبات روی کاغذ مورد قبول نیست و باید در عمل انجام شده و شما به عنوان دبیر ستاد گزارش دهید.

رئیس شبکه بهداشت به مسئله بنزین آمبولانس ها در بی بی حکیمه اشاره کرد و گفت: اگر خودرو بخواهد به شهر برگردد و بنزین بزند تا مبدا بنزین خود را مصرف می­ کند که فرماندار خطاب به وی گفت:مشکل بنزین را خودتان حل نمایید.

عدم تعامل صنعت و معدن با دامپزشکی یکی از حاشیه های این جلسه بود که دامپزشکی مدعی شد زمانی که ورود و توزیع گوشت با اداره جهاد کشاورزی بود تعامل خوبی داشتیم که فرماندار عنوان کرد: خودتان باهم تعامل کنید

رئیس اداره راه شهرسازی در پاسخ به سوال فرماندار گچساران در خصوص جاده های شهرستان گفت: همیشه در پایان سال مدیران به یادشان می آید این موضوعات را مطرح کنند که پیمانکاران در تاریخ ۱۵ اسفند کار را تعطیل می­ کنند و فرماندار عنوان کرد ۲۵ آخرین زمان تعطیلی پروژه­ هاست و در خصوص علایم و خط کشی با توجه به اینکه بار مالی فراوانی برای پیمانکار داشته این اقدامی صورت نگرفته است.

امسال در هفته بسیج در گچساران ۲۶ عنوان برنامه با ۵۶ برنامه تدارک دیده شده است
دنبال کنید

فرماندار گچساران در پایان صحبت های مدیران ضمن تبریک سال نو از زحمات همه ی دستگاه های خدمات رسان در سال ۱۳۹۷ تشکر کرد.خوان پایه به توطئه دشمنان اشاره کرد و گفت:مردم در مقابل این حرکات سرسختی های بسیاری نشان داده اند و وظیفه ما دولتمردان خدمت به این مردم می باشد و ما باید هم نیمه پر و هم نیمه خالی لیوان را در نظر بگیریم و امید است مدیران در سال جدید همه توان خود را در پیش بگیرند تا به نحو احسن به مردم خدمت کنند.

در پایان جلسه از دکتر حسین اسماعیلی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد گچساران از سوی ستاد اقامه نماز استان به پاس برگزاری همایش نقش مسجد در انقلاب اسلامی که در چهلمین سالگرد انقلاب برگزار شد، تجلیل به عمل آمد.

 

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi