جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

امسال در هفته بسیج در گچساران ۲۶ عنوان برنامه با ۵۶ برنامه تدارک دیده شده است

جهانگیر انصاری امشب در نشست خبری و مطبوعاتی با اصحاب رسانه این شهرستان که در محل سالن کنفرانس سپاه برگزار شد، اظهار کرد: تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی و برگزاری جشن‌های پیروزی انقلاب طی ۳۶ سال تنها به دلیل رشادت‌ها و شهادت‌های شهدای ایران اسلامی شکل گرفته است. وی با بیان اینکه شهدای انقلاب

اختصاصی کرونا

کد خبر : 20121
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۴

کرونا :

امسال در هفته بسیج در گچساران ۲۶ عنوان برنامه با ۵۶ برنامه تدارک دیده شده است

جهانگیر انصاری امشب در نشست خبری و مطبوعاتی با اصحاب رسانه این شهرستان که در محل سالن کنفرانس سپاه برگزار شد، اظهار کرد: تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی و برگزاری جشن‌های پیروزی انقلاب طی ۳۶ سال تنها به دلیل رشادت‌ها و شهادت‌های شهدای ایران اسلامی شکل گرفته است.

وی با بیان اینکه شهدای انقلاب اسلامی با لیبک به امام راحل و گذشتن از جان و آینده دنیوی خود موفق به تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در جهان شدند، افزود: امروز دنیا به نقش کلیدی و استراتژیک ایران اسلامی در حل مناقشات و اختلافات سیاسی جهان به ویژه خاورمیانه اذعان دارد.

IMG_4621

فرمانده سپاه ناحیه گچساران با اشاره به برنامه‌های پیش‌بینی شده هفته بسیج در این شهرستان گفت: امسال در هفته بسیج در گچساران ۲۶ عنوان برنامه با ۵۶ برنامه تدارک دیده شده است که در تمامی حوزه‌ها و پایگاه‌های بسیج اجرا می‌شود.

انصاری برپایی بیمارستان صحرایی در منطقه محروم باباکلان به مدت پنج روز تا پنجم آذرماه را از جمله برنامه‌های شاخص هفته بسیج گچساران عنوان کرد و افزود: در این خصوص روستا به روستا و خانه به خانه  تیم‌های پزشکی این بیمارستان به ارائه خدمت پرداخته و با استفاده از پتانسیل بیمارستان‌ها، بهداشت و درمان شهرستان و نفت، هلال احمر و سپاه ناحیه گچساران به صورت رایگان انجام وظیفه می‌کنند.

وی ملاقات چهره به چهره فرمانده ناحیه سپاه و شورای فرماندهی در نماز جمعه ۲۹ آبان در مصلی، سرکشی از حلقه‌های صالحین و حضور این حلقه‌ها را در نماز جمعه را از دیگر برنامه‌های هفته بسیج گچساران عنوان کرد.

تنوع و قدرتی در رسانه ها ،در کمتر عرصه ای این قدرت مشاهده میشود
دنبال کنید

IMG_4631

انصاری ادامه داد: برگزاری نشست‌های بصیرتی در پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت و برگزاری محفل انس با قرآن و برگزاری یادوآره‌های شهدای گچساران از دیگر برنامه‌های هفته بسیج این شهرستان است.

فرمانده سپاه ناحیه گچساران از برگزاری همایش حماسه حضور در سالن پدخندق این شهرستان طی پنجم آذر خبر داد و گفت: در این همایش بزرگ یکی از مسئولان لشکری بومی در سطح کشور برای ایراد سخنرانی دعوت به عمل آمده است.

IMG_4630 IMG_4625 IMG_4619

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi