جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

نخستین مجمع بسیجیان با حضور سردار بوعلی برگزار شد/تصاویر

پیش از ظهر امروز نخستین مجمع بزرگ بسیجیان گچساران در سالن آزادی نفت گچساران با حضور فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد، جمعی از مسئولان شهرستان و بسیجیان برگزار شد. فرمانده سپاه گچساران در این مراسم با تسلیت رحلت نبی مکرم اسلام(ص)، شهادت حضرت امام حسن مجتبی(ع) و حضرت علی ابن موسی الرضا(ع)، اظهار داشت:

اختصاصی کرونا

کد خبر : 9873
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱ دی ۱۳۹۳ - ۸:۰۵

کرونا :

نخستین مجمع بسیجیان با حضور سردار بوعلی برگزار شد/تصاویر

پیش از ظهر امروز نخستین مجمع بزرگ بسیجیان گچساران در سالن آزادی نفت گچساران با حضور فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد، جمعی از مسئولان شهرستان و بسیجیان برگزار شد.

فرمانده سپاه گچساران در این مراسم با تسلیت رحلت نبی مکرم اسلام(ص)، شهادت حضرت امام حسن مجتبی(ع) و حضرت علی ابن موسی الرضا(ع)، اظهار داشت: این نخستین جلسه مجمع بسیج در گچساران بوده و در این شهرستان در حال حاضر ۱۰ کارگروه در مجمع فعالیت دارد.DSC_0494

سرهنگ جهانگیر انصاری با اشاره به اینکه کارگروه‌های تخصصی ۱۰ گانه در این مجمع نیازها و مشکلات شهرستان را بررسی می‌کنند، افزود: این کارگروه‌ها طرح‌هایی در زمینه‌های مسائل اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی ارائه می‌دهند.

وی به انواع مجمع بسیج در گچساران اشاره کرد و گفت: در حال حاضر مجمع بسیج در شهرستان در قالب گروه‌هایی هم‌چون روحانیون، هنرمندان، ورزشکاران، فرهنگیان، دانش‌آموزان و سایر گروه‌ها فعالیت دارد.

فرمانده سپاه گچساران فعالیت مجمع بسیج در این شهرستان را امری بسیار مهم و ضروری دانست و تصریح کرد: این مجمع می‌تواند در پیگیری و برطرف شدن مشکلات شهرستان نقش و تأثیر بسزایی داشته باشد.

انصاری با تقدیر و تشکر از همکاری دستگاه‌ها و ادارات گچساران با سپاه این شهرستان، ابراز کرد: خوشبختانه در گچساران تعامل بسیار خوبی میان ادارات و سپاه شهرستان برقرار بوده که امیدواریم این تعامل افزایش یابد.

فرمانده سپاه کهگیلویه و بویراحمد: اعتقاد و پیوند عمیق شیعیان به اهل بیت, عامل هراس استکبار استDSC_0511

در ادامه فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه شیعیان پیوند بسیار عمیق و قلبی با خداوند و اهل بیت(ع) دارند گفت: در اربعین حسینی امسال میلیون‌ها نفر به زیارت حضرت اباعبدالله الحسین(ع) رفتند و این مسئله سبب وحشت دشمنان شده است.

سردار یدالله بوعلی پیش از ظهر امروز در مجمع بزرگ بسیجیان گچساران که با حضور امام جمعه، فرماندار، فرمانده سپاه گچساران و جمعی از مسئولان شهرستانی و بسیجیان برگزار شد، با تسلیت رحلت نبی مکرم اسلام(ص)، شهادت حضرت امام حسن مجتبی(ع) و حضرت علی ابن موسی الرضا(ع)، اظهار داشت: آنچه که امروز همه ما داریم و سبب افتخار ما بوده، باور قلبی به ائمه اطهار(ع) است.

جایگاه فرهنگ در فرایند توسعه همه جانبه زیرساختی است
دنبال کنید

وی با اشاره به اینکه وجه تمایز ما با سایر کشورها در اعتقاد قلبی ما به خداوند بزرگ و اهل بیت(ع) است، افزود: آن چیزی که امروز دنیای غرب را بسیار نگران کرده، همین اعتقاد و باور قلبی ما ملت ایران است.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با تأکید بر اینکه آن چیزی که سبب اقتدار هر چه بیشتر ملت ایران اسلامی در جهان شده، باور قلبی به خداوند بزرگ و اهل بیت(ع) است، گفت: ما برای حفظ ایمان و اعتقاد خود به خداوند و اهل بیت(ع)، حاضر هستیم که جان خود را فدا کنیم.

بوعلی با بیان اینکه شیعیان پیوند بسیار عمیق و قلبی با خداوند و اهل بیت(ع) دارند، خاطرنشان کرد: در اربعین حسینی امسال میلیون‌ها نفر به زیارت حضرت اباعبدالله الحسین(ع) رفتند و این مسئله سبب شد که دشمنان به وحشت بیفتند.

وی با بیان اینکه اگر امروز جمهوری اسلامی با اقتدار و افتخار به استکبار جهانی نه می‌گوید به دلیل اعتقاد و باور قلبی به خداوند و اهل بیت(ع) است، تصریح کرد: استکبار امروزه در قالب گروه‌های تکفیری به دنبال آسیب رساندن به اسلام است.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه ملت ایران اسلامی تاکنون توانسته نقشه‌های استکبار جهانی را نقش برآب کند، افزود: جمهوری اسلامی تاکنون با اقتدار جلوی زورگویی‌های استکبار جهانی ایستاده است.

بوعلی تأکید کرد: به طور قطع آمریکایی‌ها آسیب پذیر بوده و آن‌ها از ملت ایران اسلامی هراس دارند.

بوعلی به فعالیت مجامع بسیج اشاره کرد و گفت: بسیج مأموریت دارد تا در همه عرصه‌ها ایفای نقش کند و الحمدالله تاکنون توانسته به خوبی وظایف خود را انجام دهد.

دیدارفرماندهی سپاه بهمراه نماینده ولی فقیه باشهردار
دنبال کنید

وی با اشاره به اینکه بسیج با کمک مردم در همه عرصه‌ها حضور دارد و خدمات‌رسانی می‌کند، خاطرنشان کرد: بسیج در عرصه فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، امنیتی، آبادانی و سازندگی و بهداشت و درمان حضوری تأثیرگزار دارد و به مردم خدمات‌رسانی می‌کند.

در ادامه این مراسم رئیس مجمع بسیجیان گچساران نیز با تسلیت رحلت نبی مکرم اسلام(ص)، شهادت حضرت امام حسن مجتبی(ع) و حضرت علی ابن موسی الرضا(ع)، اظهار داشت: طرح مجامع بسیج به عنوان یک حرکت عمومی و مردمی هم برای برطرف کردن نیازهای جامعه و هم به عنوان یاور دستگاه‌های اجرایی ۳ سال پیش مصوب شد.DSC_0518

یدالله مرادی با اشاره به اینکه مجمع بسیج در گچساران سال گذشته با حضور فرمانده سپاه فتح استان تشکیل شد، افزود: ۱۶ مجمع بسیج در شهرستان تشکیل شده و این مجامع در قالب گروه‌های تخصصی روحانیون، فرهنگیان، هنرمندان، دانش‌آموزان و گروه‌های دیگر فعالیت دارند.

وی با اشاره به اینکه این مجامع در کارگروه‌های تخصصی ۱۰ گانه به بررسی نیازها و مشکلات شهرستان می‌پردازند، گفت: امروز از سوی ۴ کارگروه، ۴ طرح در زمینه نیازها و مشکلات شهرستان در زمینه‌های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی ارائه و بررسی می‌شود.

رئیس مجمع بسیجیان گچساران با بیان اینکه امسال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی نام‌گذاری شده است، عنوان کرد: در این مجمع ما بر مسائل اقتصادی و فرهنگی تأکید بیشتری داریم.

در این مراسم از سوی ۴ کارگروه مجمع، ۴ موضوع در زمینه‌های اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی ارائه و بررسی شد.DSC_0471 DSC_0473 DSC_0481 DSC_0482 DSC_0483 DSC_0494 DSC_0499 DSC_0500 DSC_0501 DSC_0505 DSC_0511 DSC_0512 DSC_0513 DSC_0518 DSC_0521 DSC_0524

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi