جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

شاید در آینده بچه های نفت و گاز را در تیم ملی ببینیم

هادی رضایی مربی سابق تیم ملی والیبال نشسته کشور و سرمربی تیم ثامن الحجج سبزوار در گفتگویی با خبرنگار کرونا نیوز گفت: نفت و گاز گچساران تیم بسیار خوبی بود و امروز خوب بازی کردند. وی گفت : نباید از حق بگذریم که بازیکنان مای بازیکنان خوبی هستند شاید در آینده بچه های نفت و

اختصاصی کرونا

کد خبر : 9212
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۰

کرونا :

شاید در آینده بچه های نفت و گاز را در تیم ملی ببینیم

هادی رضایی مربی سابق تیم ملی والیبال نشسته کشور و سرمربی تیم ثامن الحجج سبزوار در گفتگویی با خبرنگار کرونا نیوز گفت: نفت و گاز گچساران تیم بسیار خوبی بود و امروز خوب بازی کردند.

وی گفت : نباید از حق بگذریم که بازیکنان مای بازیکنان خوبی هستند شاید در آینده بچه های نفت و گاز را در تیم ملی ببینیم امروز این بچه ها بسیار خوب بازی کردند و جایشان در تیم ملی خالی است و باید کار بکنند تا به تیم ملی برسند.

رضایی با اشاره به هیجانات بازی والیبال گفت : اگر مقداری از هیجانات را در بازی ها هم تیم ما و هم نفت و گاز بگیرد بازی بهتری خواهیم داشت .

رضایی در مورد داوری گفت : داور هم یک انسان است و ممکن است اشتباه کند و نباید به داوری ایراد بگیریم ولی در کل بازی خیلی خوبی بود.

سرمربی تیم ثامن الحجج سبزوار با اشاره به بازی های لیگ گفت : در لیگی که ۹ تیم حضور دارد و ۱۶ بازی داریم و متقابلا یک تیم یک روز بد دارد یک روز خوب است.

رضایی خاطر نشان کرد:  نفت و گاز در زمین خودش تمرین داشته است ولی ما تمرین نکرده در مقابل این تیم ایستاده ایم و با توجه به شرایط زمین و نور و امکانات امروز از ما بهتر بازی کردند.

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi