جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

موفقیتی دیگر برای شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران

نفت و گاز گچساران موفق به تمدید و تجدید اعتبار گواهینامه های بین المللی مدیریتی (QHSE- MS) شد. به گزارش مروارید جنوب به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران ، مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران در این باره اظهار داشت : این شرکت در راستای رسالت خطیر

اختصاصی کرونا

کد خبر : 7974
تاریخ انتشار : یکشنبه ۳۰ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۹

کرونا :

نفت و گاز گچساران موفق به تمدید و تجدید اعتبار گواهینامه های بین المللی مدیریتی (QHSE- MS) شد.

باورساد1

به گزارش مروارید جنوب به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران ، مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران در این باره اظهار داشت : این شرکت در راستای رسالت خطیر خود در راه رسیدن به استانداردهای جهانی و استقرار سیستم های مدیریتی ، موفق به تمدید و تجدید اعتبار گواهینامه های بین المللی مدیریتی (QHSE- MS) گردید .

محمد باورساد افزود : در ممیزی انجام شده توسط شرکت ثبت و صدور گواهینامه (SGS)  شرکت نفت گچساران موفق به تجدید اعتبار گواهینامه سیستم مدیریتی استقرار یافته شامل سیستم مدیریت کیفیت ISO9001:2008 ، سیستم مدیریت زیست محیطی ISO14001:2004 ، سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت حرفه ای OHSAS18001:2007 و همچنین تمدید اعتبار گواهینامه سیستم مدیریت کیفیت ویژه صنایع نفت و گاز و پتروشیمی ISO/TS29001:2010 و مدیریت سلامت ، ایمنی و محیط زیست HSE E&P FORUM گردید.

وی تمدید و دریافت این گواهینامه ها را از دستاوردهای اداره سیستم ها و بهره وری شرکت نفت و گاز گچساران بر شمرد و گفت: این شرکت در سالهای استقرار سیستم های مدیریت استاندارد بین المللی توانسته است در فرآیندگرایی ، نگرش سیستمی ، تعیین اهداف سالیانه ، پیگیری مستمر اقدامهای اصلاحی و پیشگیرانه و توجه ویژه به مسائل زیست محیطی با تلاش مدیران ، روسا و کارشناسان ، اهداف خود را محقق کند .

ایشان یادآور نمودند که با استقرار سیستم های مدیریتی دیدگاه فرآیندگرایی ، حفاظت از محیط زیست ، سلامت کارکنان در کلیه سطوح سازمان، نهادینه و رضایتمندی کارکنان ، مشتریان و جلب نظر طرفهای ذینفع سر لوحه فعالیتها قرار گرفته و همچنین سالیانه اهداف سازمان در جهت بهبود عملکرد و سیستم های استقرار یافته تدوین ، تصویب ، اجرایی و به صورت ماهیانه پایش و تجزیه و تحلیل می گردند.

در ادامه ، ایشان نیروی انسانی را مهمترین سرمایه سازمان بر شمردند و مشارکت کارکنان در فرآیند حفظ ، نگهداری و ارتقای سیستم مدیریتی (QHSE- MS) را از مهمترین عوامل در تحقق اهداف و نیل به تعالی سازمانی بر شمردند و از برنامه ریزی ، پیگیری ، تلاش و زحمات تمامی همکاران سازمان بالاخص اداره سیستمها و بهره وری در این زمینه تشکر و قدردانی نمودند.

شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران یکی از شرکتهای تابعه شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب است که در گستره بخش هایی از استان کهگیلویه و بویراحمد ، بوشهر ، فارس و خوزستان در زمینه نفت و گاز و مایعات گازی فعالیت دارد.

 

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi