شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

آغاز همایش تامین مالی نوآورانه و همبستگی بین المللی

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، همایش تامین مالی نوآورانه و همبستگی بین المللی به میزبانی مجلس ملی  گرجستان و با شعار «استفاده از پلت فرم های نوآورانه و بلاک چین در جهت کمک مالی به توسعه پایدار جهانی» امروز شنبه ۲۴ آذرماه ۹۷ در شهر تفلیس گرجستان، با سخنرانی رئیس مجلس گرجستان و با حضور

اختصاصی کرونا

کد خبر : 46645
تاریخ انتشار : شنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۷

کرونا :

آغاز همایش تامین مالی نوآورانه و همبستگی بین المللی

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، همایش تامین مالی نوآورانه و همبستگی بین المللی به میزبانی مجلس ملی  گرجستان و با شعار «استفاده از پلت فرم های نوآورانه و بلاک چین در جهت کمک مالی به توسعه پایدار جهانی» امروز شنبه ۲۴ آذرماه ۹۷ در شهر تفلیس گرجستان، با سخنرانی رئیس مجلس گرجستان و با حضور علی اکبر کریمی نماینده اراک، خنداب و کمیجان و عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی و سید محمدمهدی هاشمی نسب، مدیرکل مالی مجلس شورای اسلامی، آغاز به کار کرد.

 

حضور علی اکبر کریمی و سید محمد مهدی هاشمی در همایش تامین مالی نوآورانه و همبستگی بین المللی در تفلیس گرجستان

 

رئیس مجلس گرجستان در این همایش اظهار داشت: هدف از برگزاری این همایش، ایجاد بستری برای نمایندگان مجلس در حوزه اقتصادی برای هم اندیشی و تبادل نظر در حوزه ارتقاء دستیابی به اهداف توسعه پایدار برای همه کشورهای توسعه یافته و در حال توسعه است.

وی افزود: ما در تلاش هستیم که راه های مقابله با سه مشکل اساسی جهان هستی یعنی فقر، بلایای طبیعی و امنیت جهانی را پیدا کرده و با همفکری نمایندگان پارلمان سایر کشورها بر این مشکلات غلبه نماییم.

 

حضور علی اکبر کریمی و سید محمد مهدی هاشمی در همایش تامین مالی نوآورانه و همبستگی بین المللی در تفلیس گرجستان

 

ایراکلی کوباکیدزه رییس مجلس ملی گرجستان تصریح کرد: هدف همه ما جلب منابع مالی کافی جهت توسعه پایدار جهانی است که البته این امر با همکاری بخش های دولتی و خصوصی عملیاتی خواهد شد.

همچنین در این همایش نمایندگان پارلمان های شرکت کننده در خصوص موضوعاتی با عنوان اینکه چگونه می توان با تصویب قوانین مناسب، منابع مالی موجود در هر کشوری را در جهت اجرای اهداف توسعه پایدار جهان افزایش داد و چگونه از ارقام میلیاردی به تریلیاردی رساند، نحوه استفاده از ارز های رمزدار و بلاک چین در جهت رسیدن به توسعه پایدار در آینده، حرکت به سوی انسجام جهانی مالیاتها در جهت رسیدن سریعتر به توسعه پایدار و اینکه چگونه می توان از کمکهای تامین مالی نوآورانه به اهداف توسعه پایدار با هماهنگی سایر کشورهای عضو دست یافت، سخنرانی کردند.

 

حضور علی اکبر کریمی و سید محمد مهدی هاشمی در همایش تامین مالی نوآورانه و همبستگی بین المللی در تفلیس گرجستان

 

گفتنی است این مجموعه از سال ۲۰۰۶ به عنوان یک پلت فرم جهانی آغاز به کار کرده است.

روسای دوره ای این نشست از سال ۲۰۰۶ تا ۲۰۱۸ به ترتیب برزیل, شیلی, گینه، فرانسه، ژاپن، کره‌جنوبی، مالی، نیجریه، نروژ، سنگال، اسپانیا، فنلاند و گرجستان بوده است.

در پایان مراسم افتتاحیه، میزبانی اجلاس آینده را کشور ژاپن عهده دار شد./

پایان پیام

 

شنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۱۷

آغاز همایش تامین مالی نوآورانه و همبستگی بین المللی همایش تامین مالی نوآورانه و همبستگی بین المللی به میزبانی مجلس ملی گرجستان و با شعار «استفاده از پلت فرم های نوآورانه و بلاک چین در جهت کمک مالی به توسعه پایدار جهانی» در شهر تفلیس گرجستان، با سخنرانی رئیس مجلس گرجستان و با حضور علی اکبر کریمی نماینده اراک، خنداب و کمیجان و سید محمدمهدی هاشمی نسب، مدیرکل مالی مجلس شورای اسلامی، آغاز به کار کرد. http://cdn.icana.ir/d/019/201812105280984588.jpg آغاز,همایش,تامین,مالی,نوآورانه,و,همبستگی,بین,المللی Icana

خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi