شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

امنیت و ثبات سیاسی سوریه ضامن بقای امنیت منطقه است.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، عدنان حسن محمود سفیر جمهوری عربی سوریه در تهران با امیرعبداللهیان دستیار ویژه رئیس مجلس و مدیرکل امور بین الملل دیدار و گفتگو کرد. دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین الملل با تأکید بر ثبات و امنیت سیاسی سوریه در تحولات منطقه ای گفت: آرامش سوریه ضامن امنیت و

اختصاصی کرونا

کد خبر : 46629
تاریخ انتشار : شنبه ۱ دی ۱۳۹۷ - ۹:۲۳

کرونا :

امنیت و ثبات سیاسی سوریه ضامن بقای امنیت منطقه است.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، عدنان حسن محمود سفیر جمهوری عربی سوریه در تهران با امیرعبداللهیان دستیار ویژه رئیس مجلس و مدیرکل امور بین الملل دیدار و گفتگو کرد.

دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین الملل با تأکید بر ثبات و امنیت سیاسی سوریه در تحولات منطقه ای گفت: آرامش سوریه ضامن امنیت و ثبات بیشتر بقای منطقه خواهد بود.

وی روند تحولات سوریه را مثبت ارزیابی کرد و افزود: «چشم انداز آینده سوریه روشن و مثبت است و موفقیت های مردم، نیروهای مسلح و رهبری سوریه افق جدیدی را برای این کشور بر مبنای ثبات سیاسی و امنیتی رقم زده است».

امیرعبداللهیان با ابراز خرسندی از تقویت روند ثبات و آرامش در سوریه، به مواضع کشورهایی همچون آمریکا و عربستان در منطقه و سوریه اشاره کرد و ابراز داشت: «رفتار غیرسازنده آمریکا و عربستان با توجه به تحولات منطقه و به ویژه تحولات سوریه غیرسازنده بوده و ریاض باید خود را از طرح های رژیم صهیونیستی دور سازد و به عنوان یک کشور مهم در منطقه رویکرد سازنده ای در قبال کشورهای عربی و اسلامی اتخاذ کند».

دستیار ویژه رئیس مجلس، سفر گروه های دوستی را در ارتقاء و تقویت روابط حائز اهمیت خواند و خاطر نشان ساخت: «مراودات گروه های دوستی به تقویت روابط و ارتقاء مناسبات پارلمانی بین دو کشور منجر خواهد شد و ما از هرگونه فعالیت در راستای توسعه و گسترش مناسبات با سوریه استقبال و حمایت می کنیم».

عدنان حسن محمود، سفیر جمهوری عربی سوریه با اشاره به نگاه راهبردی و دقیق امام خامنه ای، ملت و دولت جمهوری اسلامی ایران در کمک به سوریه درشکست جریان تکفیری ـ تروریستی داعش خاطر نشان ساخت: «سوریه هرگز نقش اساسی جمهوری اسلامی ایران در مبارزه با تروریسم را از یاد نخواهد برد و  نقش ایران در تحولات منطقه را موثر و ضروری دانست».

استاندار: پروژه ای راکد و بلاتکلیف نخواهد ماند/2010 واحد مسکن مهر امسال تحویل داده شود
دنبال کنید

وی با تأکید برضرورت ایفای نقش روابط پارلمانی در پیشبرد اهداف راهبردی دو کشور بیان داشت: «همکاری های فیمابین به ویژه تعاملات پارلمانی نقش به سزایی در تقویت روابط داشته است و سوریه از همکاری های پارلمانی و ارتقاء روابط استقبال می کند».

سفیر سوریه برگزاری کمیسیون های عالی دو کشور در آینده را گامی مهم در راستای توسعه و تقویت همکاری ها خواند./

پایان پیام

شنبه ۱ دی ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۲۳

امنیت و ثبات سیاسی سوریه ضامن بقای امنیت منطقه است. عدنان حسن محمود سفیر جمهوری عربی سوریه در تهران با امیرعبداللهیان دستیار ویژه رئیس مجلس و مدیرکل امور بین الملل دیدار و گفتگو کرد. http://cdn.icana.ir/d/019/201812100539417011.jpg امنیت,و,ثبات,سیاسی,سوریه,ضامن,بقای,امنیت,منطقه,است. Icana

خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi