جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

پرونده سقوط #هواپیمای #آسمان در مرحله کارشناسی 3 نفره است

معاون دادستان کل کشور در امور حقوق عامه گفت: پرونده سقوط هواپیمای تهران- یاسوج آسمان (بهمن ۹۶) در نزدیکی سمیرم اصفهان در مرحله کارشناسی هیات سه نفره کارشناسان رسمی #دادگستری قرار دارد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 45210
تاریخ انتشار : شنبه ۵ آبان ۱۳۹۷ - ۸:۵۳

کرونا :

پرونده سقوط #هواپیمای #آسمان در مرحله کارشناسی 3 نفره است

پرونده سقوط #هواپیمای #آسمان در مرحله کارشناسی ۳ نفره است

🔹 معاون دادستان کل کشور در امور حقوق عامه گفت: پرونده سقوط هواپیمای تهران- یاسوج آسمان (بهمن ۹۶) در نزدیکی سمیرم اصفهان در مرحله کارشناسی هیات سه نفره کارشناسان رسمی #دادگستری قرار دارد.

🔹 با توجه به اینکه محل سکونت خانواده‌های #جان‌باختگان این حادثه عمدتاً در تهران قرار دارد، تعدادی از خانواده‌ها به خاطر مسئله بعد مسافت از دیوان‌عالی کشور درخواست کردند پرونده برای ادامه بررسی و رسیدگی‌ها به تهران بیاید که دیوان عالی کشور نهایتاً رأی داد که پرونده به #تهران احاله شود.

🔹 تعداد متهمان این پرونده ۳ یا ۴ نفر است. اینها کسانی هستند که #مسئول بودند و باید ضمن عمل به #وظایف، #مقررات و #ضوابط را به درستی اجرا می‌کردند.

🔹 ۲۹ بهمن سال ۹۶ پرواز شماره ۳۷۰۴ شرکت هواپیمایی آسمان با ۶۰ مسافر و ۶ خدمه پروازی تهران را به مقصد #یاسوج ترک اما در نزدیکی سمیرم اصفهان از رادار خارج شد و سقوط کرد و تمام #سرنشنینان آن جان خود را از دست دادند.

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi