جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

همایش هفته پیوند اولیاء و مربیان در مدرسه دخترانه آسیه گچساران

با حضور رئیس اداره انجمن اولیاء و مربیان اداره کل آموزش و پرورش گچساران، مدیر آموزش و پرورش گچساران، رئیس آبفای شهری، اعضای شورای شهر دوگنبدان، رئیس پلیس راهور گچساران، رئیس دفتر نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت، همایش هفته پیوند اولیاء و مربیان شهرستان گچساران در مدرسه دخترانه آسیه برگزار شد. سخنرانان این

اختصاصی کرونا

کد خبر : 44968
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۷ - ۸:۴۱

کرونا :

همایش هفته پیوند اولیاء و مربیان در مدرسه دخترانه آسیه گچساران

با حضور رئیس اداره انجمن اولیاء و مربیان اداره کل آموزش و پرورش گچساران، مدیر آموزش و پرورش گچساران، رئیس آبفای شهری، اعضای شورای شهر دوگنبدان، رئیس پلیس راهور گچساران، رئیس دفتر نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت، همایش هفته پیوند اولیاء و مربیان شهرستان گچساران در مدرسه دخترانه آسیه برگزار شد.
سخنرانان این همایش از عملکرد و اقدامات خوب و ارزشمند پور الحسینی مدیر آموزش و پرورش تقدیر کردند در ادامه مدیر آموزش و پرورش را یکی از مدیران موفق درامر تعلیم و تربیت دانسته و اظهار کردند: پور الحسینی همکاری و همیاری بسیار خوبی با ادارات مختلف گچساران دارد بطوریکه در برگزاری بسیاری از برنامه ها، آیین ها، همایش ها، یادواره ها، کنگره ها با دیگر دستگاه ها نقش پررنگ و سازنده ای دارد.
در ادامه همایش مجری برنامه که خود یکی از فرهنگیان نام آشنای گچسارانی می باشد با  کنایه عنوان کرد: آقای پور الحسینی تو چه باید میکردی که نکردی؟
گفته می شود:صحبت های مبنی بر تغییر مدیر آموزش و پرورش مطرح شده است که باید منتظر ماند تا عکس العمل تاج گردون نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت و همچنین عبدالرحیم رحیمی فرماندار گچساران نسبت به تغییر سید ظهیرالدین پور الحسینی که یکی از مدیران موفق و نمونه شهرستانی، استانی و کشوری می باشد و همچنین مدیریت وی زبانزده عام و خاص می باشد، چیست؟

نویسنده : امین کائیدی |

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi