جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

لازمه موفقیت در فضای مجازی، تجهیز به علم و فن اوری نوین است+تصویر

امام جمعه چرام: امام جمعه چرام در دوره آموزشی تکنیک های تبلیغ با بهره گیری از فن آوری نوین، گفت: لازمه موفقیت در فضای مجازی، تجهیز به علم و فن اوری نوین است. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چرام، صبح امروز حجت‌الاسلام افشار در دوره آموزشی تکنیک های تبلیغ با بهره گیری از فن آوری نوین با اشاره

اختصاصی کرونا

کد خبر : 39584
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۵

کرونا :

لازمه موفقیت در فضای مجازی، تجهیز به علم و فن اوری نوین است+تصویر
امام جمعه چرام:
امام جمعه چرام در دوره آموزشی تکنیک های تبلیغ با بهره گیری از فن آوری نوین، گفت: لازمه موفقیت در فضای مجازی، تجهیز به علم و فن اوری نوین است.
لازمه موفقیت در فضای مجازی، تجهیز به علم و فن اوری نوین است+تصویر 4

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چرام، صبح امروز حجت‌الاسلام افشار در دوره آموزشی تکنیک های تبلیغ با بهره گیری از فن آوری نوین با اشاره به استفاده دشمنان از فضای رسانه در جهت القا باورهای غلط و نادرست و همچنین گسترش هجمه ها علیه مذهب شیعه اظهار داشت: دشمنان از همان اوایل از جمله صدر اسلام تا الان با استفاده از افکار عمومی، فضا و رسانه به مقتضیات زمان علیه، شیعه اقدام کردند و در مواردی موفق هم شدند ولو در کوتاه مدت.

 

وی افزود: امروز هم دشمنان قسم خورده، در جهت تضعیف نظام دینی هم قسم شده و با استفاده از همه امکانات مادی و معنوی و بهره مندی از فضای رسانه های ارتباط جمعی و ابزار روز جنگ تمام عیاری را اغاز کرده است.

 

حجت الاسلام افشار خاطر نشان کرد:متولیان امر فرهنگی و کارگزاران این عرصه افسران جنگ نرم و در خط مقدم این مبارزه هستنند و برای موفقیت در شکست دشمنان باید خود را به علم و فناوری روز ارتباط رسانه ای بخصوص در فضای مجازی تجهیز کنند.

 

وی تصریح کرد: مذهب شیعه به لحاظ جامعیت هم جذابیت، جذب فطرت بشری را دارد و هم دارای منابع محکم و معقول منطبق با منطق است، لذا کافی است با بیان شیوا و بلیغ، و با استفاده از ذوق هنری و ابتکار زیبایی های مذهب را به دنیا ارائه دهیم، تا شاهد گرایش روز افزون مردم به مذهب شیعه باشیم.

جوابیه دفتر نماینده کهگیلویه بزرگ به سایت چرام/کمی بیشتر دقت کنید!
دنبال کنید

 

 

امام جمعه چرام گفت:نحوه زندگی ائمه اطهار(ع) می‌تواند برای تمام مسلمین الگوباشد و ما می‌توانیم زندگی خود را برمبنای آن برنامه‌ریزی کنیم.

 

وی در ادامه اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین دغدغه‌هایی که امروز در حوزه زندگی اسلامی ایرانی با توجه به قدمت تاریخی و فرهنگی این سرزمین این است که سبک زندگی‌های متفاوت در حال تأثیرگذاری بر سبک زندگی ایران اسلامی است.

 

انتهای پیام/

لازمه موفقیت در فضای مجازی، تجهیز به علم و فن اوری نوین است+تصویر 5
افشار امام جمعه چرام
چرام

لینک منبع

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi