جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

ایجاد بحران در سوریه توسط آمریکا و رژیم صهیونیستی سبب مهاجرت مردم سوریه و آوارگی آنها شده است

علیرضابیگی در دیدار با رئیس کمیسیون کار بلغارستان: ایجاد بحران در سوریه توسط آمریکا و رژیم صهیونیستی سبب مهاجرت مردم سوریه و آوارگی آنها شده است سرویس بین الملل رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و بلغارستان با اشاره به مشکلات ناشی از بیکاری در کشورها، ادامه داد: بحران‌های بوجود آمده توسط کشورهای زورگو موجب مهاجرت‌های

اختصاصی کرونا

کد خبر : 39540
تاریخ انتشار : جمعه ۲۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۵

کرونا :

ایجاد بحران در سوریه توسط آمریکا و رژیم صهیونیستی سبب مهاجرت مردم سوریه و آوارگی آنها شده است
علیرضابیگی در دیدار با رئیس کمیسیون کار بلغارستان:

ایجاد بحران در سوریه توسط آمریکا و رژیم صهیونیستی سبب مهاجرت مردم سوریه و آوارگی آنها شده است

سرویس بین الملل
رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و بلغارستان با اشاره به مشکلات ناشی از بیکاری در کشورها، ادامه داد: بحران‌های بوجود آمده توسط کشورهای زورگو موجب مهاجرت‌های گسترده شده و تاثیرات قابل توجه در بازار کار از خود باقی گذاشته است .

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، احمد علیرضابیگی در این دیدار با تأکید بر اهمیت استفاده از ظرفیتهای پارلمانی به ویژه گروه‌های دوستی در انتقال تجارب در امر قانونگذاری میان مجالس دو کشور گفت: برگزاری جلسات منظم میان کمیسیون‌های تخصصی مجالس ایران و بلغارستان می‌تواند به انتقال تجارب وگسترش مراودات پارلمانی منجر گردد .

رئیس گروه دوستی پارلمانی جمهوری اسلامی ایران و بلغارستان  با اشاره به مشکلات ناشی از بیکاری در کشورها، ادامه داد: بحران‌های بوجود آمده توسط کشورهای زورگو در منطقه موجب جابجایی و مهاجرت‌های گسترده شده و تاثیرات قابل توجه در بازار کار از خود باقی گذاشته است .

وی افزود: ایجاد بحران و جنگ در سوریه توسط آمریکا و رژیم صهیونیستی  سبب مهاجرت تعداد زیادی از مردم سوریه و آوارگی آنها شده است .

 

استقبال بلغارستان از انعقاد قراردادهای اجتماعی فرصت‌آفرین اتحادیه اروپا با ایران

در ادامه این دیدار حسن اداموف رئیس کمیسیون کار و سیاست‌های اجتماعی و جمعیتی، ضمن خوشامد به هیات گروه دوستی پارلمانی ایران و بلغارستان، گفت: علاقمندیم در مسائل اجتماعی با شما به بحث و تبادل‌نظر بپردازیم و معتقدیم تقویت و توسعه روابط در این زمینه سبب ارتقائ سطح اجتماعی فی مابین می‌شود و راههای جدیدی را به رویمان می‌گشاید.

صبحگاه مشترک سوم خرداد در ناحیه مقاومت بسیج گچساران برگزار شد
دنبال کنید

وی با اشاره به انعقاد قراردادهایی اجتماعی بین کشورهای اتحادیه اروپا، این امر را موفقیتی قابل ملاحظه دانست که می‌تواند برای بهبود مفاهمه بین ایران و اتحادیه اروپا فرصت‌آفرین باشد.

وی در پایان آمادگی خود را برای تعاملات بیشتر در تمام زمینه‌ها اعلام نمود./

پایان پیام

جمعه ۲۴ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۵۵

ایجاد بحران در سوریه توسط آمریکا و رژیم صهیونیستی سبب مهاجرت مردم سوریه و آوارگی آنها شده است رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و بلغارستان با اشاره به مشکلات ناشی از بیکاری در کشورها، ادامه داد: بحران‌های بوجود آمده توسط کشورهای زورگو موجب مهاجرت‌های گسترده شده و تاثیرات قابل توجه در بازار کار از خود باقی گذاشته است . http://media.icana.ir/Image/2017/12/201712103291668469_Thum.jpg£دیدار رئیس گروه دوستی پارلمانی جمهوری اسلامی ایران و بلغارستانبا رئیس کمیسیون کار بلغارستان£ ایجاد,بحران,در,سوریه,توسط,آمریکا,و,رژیم,صهیونیستی,سبب,مهاجرت,مردم,سوریه,و,آوارگی,آنها,شده,است Icana

خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi