جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

جای خالی فرهیختگان در اولین شورای اداری باحضور استاندار جدید/مدیر عامل مرکز رشد و کارآفرینی:دعوت بنده به این جلسه،میتوانست اولین قول عملی فرماندار باشد!

در چرام/ مدیر عامل مرکز رشد و کارآفرینی چرام:فرماندار چرام در موسسه ما بااعلام چندین قول و وعده زمینه ی فراهم امکانات را داد که می طلبد یکی از این زمینه ها،دعوت در جلساتی است که مسئولان استانی و شهرستانی حضور دارند.  به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چرام،با ورود به قرن حاضر که عصر فراصنعتی، عصر

اختصاصی کرونا

کد خبر : 38630
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۶ - ۰:۳۶

کرونا :

جای خالی فرهیختگان در اولین شورای اداری باحضور استاندار جدید/مدیر عامل مرکز رشد و کارآفرینی:دعوت بنده به این جلسه،میتوانست اولین قول عملی فرماندار باشد!
در چرام/
مدیر عامل مرکز رشد و کارآفرینی چرام:فرماندار چرام در موسسه ما بااعلام چندین قول و وعده زمینه ی فراهم امکانات را داد که می طلبد یکی از این زمینه ها،دعوت در جلساتی است که مسئولان استانی و شهرستانی حضور دارند.
جای خالی فرهیختگان در اولین شورای اداری باحضور استاندار جدید/مدیر عامل مرکز رشد و کارآفرینی:دعوت بنده به این جلسه،میتوانست اولین قول عملی فرماندار باشد! 5

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چرام،با ورود به قرن حاضر که عصر فراصنعتی، عصر دانش و دانایی محوری، عصر سرعت و بالاخره عصر خلاقیت و نوآوری رقم خورده اهمیت و جایگاه مدیریت دانش دو چندان است .

 

 می توان  چنین ادعا کرد که رابطه مستقیمی میان نبود مدیریت خلاق و وضع نا مطلوب شهرستان چرام مشاهده میشود .

 

از آنجایی که موتور اصلی پیشرفت هر جامعه ی قشر فرهیختگان آن جامعه است، روحیه ی مطالبه گری و عدالت خواهی جوانان می تواند راهگشای مسائل پیشروی شهرستان چرام باشد .

 

بر اساس این گزارش استاندار استان کهگیلویه وبویراحمد برای اولین بار با مسئولان استانی و نماینده مردم به چرام سفر کرد که در این جلسه فرهیخته یا فردی خلاق از شهرستان حضور نداشت.

جای خالی فرهیختگان در اولین شورای اداری باحضور استاندار جدید/مدیر عامل مرکز رشد و کارآفرینی:دعوت بنده به این جلسه،میتوانست اولین قول عملی فرماندار باشد! 6

اصغر نیک روز مدیر عامل مرکز رشد و کارآفرینی خیام چرام در طی تماسی با خبرنگار این رسانه عنوان کرد:از عدم حضور در جلسه ی شورای اداری گلایه داشته چرا که فرصت ایجاد شده را برای مطالبه گری بخش فناوری و رشد شهرستان در حضور استاندار و سردار هاشمی از دست رفته می دانم.

 

وی افزود: ادامه روند کنونی و بی احترامی به قشر فرهیخته می تواند زمینه را برای خروج آنها از شهرستان و استان فراهم کند که خروج دکتر اصغر صفری دوست از استان صحتی بر این ادعاست.

سفرهایی که منجر به جلوگیری از صادرات کالای مازندران به روسیه می‌شود
دنبال کنید

 

نیک روز گفت:فرماندار چرام در موسسه ما بااعلام چندین قول و وعده زمینه ی فراهم امکانات را داد که می طلبد یکی از این زمینه ها،دعوت در جلساتی است که مسئولان استانی و شهرستانی حضور دارند.

جای خالی فرهیختگان در اولین شورای اداری باحضور استاندار جدید/مدیر عامل مرکز رشد و کارآفرینی:دعوت بنده به این جلسه،میتوانست اولین قول عملی فرماندار باشد! 7

اما باید گفت که بازوی توانمند یک شهرستان برای نشان دادن خود در سطح استان و کشور فرهیختگان و نخبگان هر شهرستان هستند که با فراهم کردن حتی امکانات اولیه میتوانند این توانمندی را به نمایش بگذارد.

 

انتهای پیام/ک

چرام
فرماندار چرام

لینک منبع

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi