جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

بروجردی تهران را به مقصد ویتنام ترک کرد

بامداد امروز صورت گرفت؛ بروجردی تهران را به مقصد ویتنام ترک کرد سرویس بین الملل رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و ویتنام برای ملاقات با مقامات پارلمانی و دولتی ویتنام، تهران را به مقصد هانوی ترک کرد. به گزارش خبرگزاری خانه ملت علاء الدین بروجردی رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و ویتنام برای ملاقات با

اختصاصی کرونا

کد خبر : 38278
تاریخ انتشار : یکشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۶

کرونا :

بروجردی تهران را به مقصد ویتنام ترک کرد
بامداد امروز صورت گرفت؛

بروجردی تهران را به مقصد ویتنام ترک کرد

سرویس بین الملل
رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و ویتنام برای ملاقات با مقامات پارلمانی و دولتی ویتنام، تهران را به مقصد هانوی ترک کرد.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت علاء الدین بروجردی رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و ویتنام برای ملاقات با مقامات پارلمانی و دولتی ویتنام، بامداد امروز در راس هیئتی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی تهران را به مقصد هانوی ترک کرد.

بروجردی و هیات همراه در این سفر با نایب رئیس مجلس، وزیرخارجه و روسای کمیسیونهای دفاعی و سیاست خارجی مجلس ویتنام ملاقات و در خصوص گسترش سطح مناسبات پارلمانی میان دو کشور و تسهیل و تسریع همکاری های اقتصادی، تجاری و سایر مسائل مورد علاقه طرفین گفتگو و تبادل نظر میکنند. همچنین بازید از بنادر و طرح های صنعتی ویتنام نیز در دستورکار هیات پارلمانی کشورمان قرار دارد.

رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و ویتنام را در این سفر آقایان محسن کوهکن، رضا انصاری، جلال میرزایی و محمد محمودی شاه نشین همراهی می کنند.

پایان پیام

یکشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۵۶

علاءالدین بروجردی

بروجردی تهران را به مقصد ویتنام ترک کرد رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و ویتنام برای ملاقات با مقامات پارلمانی و دولتی ویتنام، تهران را به مقصد هانوی ترک کرد. http://media.icana.ir//Image/2017/03/201703104753934102_Thum.jpg£علاءالدین بروجردی£ بروجردی,تهران,را,به,مقصد,ویتنام,ترک,کرد Icana

خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi