دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

بروجردی تهران را به مقصد ویتنام ترک کرد

بامداد امروز صورت گرفت؛ بروجردی تهران را به مقصد ویتنام ترک کرد سرویس بین الملل رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و ویتنام برای ملاقات با مقامات پارلمانی و دولتی ویتنام، تهران را به مقصد هانوی ترک کرد. به گزارش خبرگزاری خانه ملت علاء الدین بروجردی رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و ویتنام برای ملاقات با

اختصاصی کرونا

کد خبر : 38278
تاریخ انتشار : یکشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۶

کرونا :

بروجردی تهران را به مقصد ویتنام ترک کرد
بامداد امروز صورت گرفت؛

بروجردی تهران را به مقصد ویتنام ترک کرد

سرویس بین الملل
رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و ویتنام برای ملاقات با مقامات پارلمانی و دولتی ویتنام، تهران را به مقصد هانوی ترک کرد.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت علاء الدین بروجردی رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و ویتنام برای ملاقات با مقامات پارلمانی و دولتی ویتنام، بامداد امروز در راس هیئتی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی تهران را به مقصد هانوی ترک کرد.

بروجردی و هیات همراه در این سفر با نایب رئیس مجلس، وزیرخارجه و روسای کمیسیونهای دفاعی و سیاست خارجی مجلس ویتنام ملاقات و در خصوص گسترش سطح مناسبات پارلمانی میان دو کشور و تسهیل و تسریع همکاری های اقتصادی، تجاری و سایر مسائل مورد علاقه طرفین گفتگو و تبادل نظر میکنند. همچنین بازید از بنادر و طرح های صنعتی ویتنام نیز در دستورکار هیات پارلمانی کشورمان قرار دارد.

رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و ویتنام را در این سفر آقایان محسن کوهکن، رضا انصاری، جلال میرزایی و محمد محمودی شاه نشین همراهی می کنند.

پایان پیام

یکشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۵۶

علاءالدین بروجردی

بروجردی تهران را به مقصد ویتنام ترک کرد رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و ویتنام برای ملاقات با مقامات پارلمانی و دولتی ویتنام، تهران را به مقصد هانوی ترک کرد. http://media.icana.ir//Image/2017/03/201703104753934102_Thum.jpg£علاءالدین بروجردی£ بروجردی,تهران,را,به,مقصد,ویتنام,ترک,کرد Icana

خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi