جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

خوشبختی زوجین مرهون انجام وظایف و اخلاق انسانی/تربیت صحیح فرزندان مهمترین وظیفه والدین+تصاویر

کارشناس مسائل اجتماعی: یک کارشناس مسائل اجتماعی در باشت گفت:نگه‌داری از فرزندان و حفظ سلامت و پرورش جسم و جان و تعلیم و تربیت آنان وظیفه مشترک پدر و مادر است و به هم‌فکری و همکاری و جدیت آنان نیاز دارد. پدر در این مورد مسئولیت سنگین‌تری را بر عهده دارد، اما نقش مادر حساس‌تر

اختصاصی کرونا

کد خبر : 35487
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۶

کرونا :

خوشبختی زوجین مرهون انجام وظایف و اخلاق انسانی/تربیت صحیح فرزندان مهمترین وظیفه والدین+تصاویر
خوشبختی زوجین مرهون انجام وظایف و اخلاق انسانی/تربیت صحیح فرزندان مهمترین وظیفه والدین+تصاویر 5
کارشناس مسائل اجتماعی:
یک کارشناس مسائل اجتماعی در باشت گفت:نگه‌داری از فرزندان و حفظ سلامت و پرورش جسم و جان و تعلیم و تربیت آنان وظیفه مشترک پدر و مادر است و به هم‌فکری و همکاری و جدیت آنان نیاز دارد. پدر در این مورد مسئولیت سنگین‌تری را بر عهده دارد، اما نقش مادر حساس‌تر و سازنده‌تر است.

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز، حجت‌الاسلام حیدری کارشناس مسائل اجتماعی ازمشهد مقدس درجمع نخبگان وروحانیون وفعالان فرهنگی شهرستان باشت درباره تحکیم بنیان خانواده گفت: زندگی مشترک یک زوج زمانی پر از آرامش و آسایش و همرا با لذت و خوشبختی خواهد بود که زن و شوهر وظایف خود را بدانند و اخلاق را رعایت کنند.

 

وی درادامه افزود:رعایت خلق نیکو در ارتباط میان زوجین، موضوعی بسیار مهم است. هیچ یک از همسران نباید در زندگی با بداخلاقی و ترش رویی، اوقات زندگی را به کام طرف مقابل، تلخ کنند. متاسفانه بد زبانی در میان برخی از زوجین رواج دارد و نسبت به یکدیگر از کلمات ناروا استفاده می‌کنند که این امر تاثیر بسیار بد و زیانباری بر زندگی مشترک دارد.

 

حیدری تصریح کرد:چنانچه زن و شوهر، تکالیف و وظایفی که نسبت به همدیگر دارند را مطابق دستوراتی که اسلام مشخص کرده، ادا کنند و از زیر بار مسؤولیت‌هایشان شانه خالی نکنند، نتیجه این خواهد شد که آرامش و آسایش، سعادت و کامیابی در زندگی مشترک زناشویی کامل شده و غم مشکلات و اتفاقاتی که روزانه رخ می‌دهد، صفای کانون خانواده آنها را تیره و تار نخواهد کرد.

 

 

روح تازه‌ای در شهرک صنعتی شوشاب ملایر دمیده شده است
دنبال کنید

وی درپایان بیان داشت:مرد باید به بهترین شیوه با همسرش رفتار کند و رفتارش شایسته و آکنده از محبّت و عشق باشد، با برخوردی آرام و سنجیده، سخن و کلام شیرین و لطیف، گشاده‌رویی و شادمان نمودن همسر با شوخی و سرگرمیهای مفید و مباح و اختصاص دادن لحظاتی از وقتش را برای شوخی و نشاط با همسرش، می‌تواند کانون خانواده را گرم‌تر و حقوق زن را رعایت کند.

 

حیدری در پایان عنوان کرد:نگه‌داری از فرزندان و حفظ سلامت و پرورش جسم و جان و تعلیم و تربیت آنان وظیفه مشترک پدر و مادر است و به هم‌فکری و همکاری و جدیت آنان نیاز دارد. پدر در این مورد مسئولیت سنگین‌تری را بر عهده دارد، اما نقش مادر حساس‌تر و سازنده‌تر است.

 

تصاویر:

خوشبختی زوجین مرهون انجام وظایف و اخلاق انسانی/تربیت صحیح فرزندان مهمترین وظیفه والدین+تصاویر 6
خوشبختی زوجین مرهون انجام وظایف و اخلاق انسانی/تربیت صحیح فرزندان مهمترین وظیفه والدین+تصاویر 7

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi