یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

روح تازه‌ای در شهرک صنعتی شوشاب ملایر دمیده شده است

نماینده مردم شهرستان ملایر در مجلس با بیان اینکه در سال‌های آینده شهرک صنعتی شوشاب به یک شهرک پویا و فعال تبدیل خواهد شد،گفت: همه وظیفه داریم به تولید کننده‌ای که شغل ایجاد می‌کند کمک کنیم.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 104234
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۷

کرونا :

روح تازه‌ای در شهرک صنعتی شوشاب ملایر دمیده شده است

احد آزادی‌خواه در گفت‌وگو با خبرنگار  کرونا به نقل از خانه ملت ، با بیان اقداماتی که در سرکشی به حوزه انتخابیه خود انجام داده است، به دیدار با مدیر عامل شرکت توانیر کشور اشاره کرد و گفت: با ” کُردی”مدیر عامل شرکت توانیر کشور برای بررسی وضعیت برق شهر و روستا‌های شهرستان ملایر و اخذ اعتبارات برای این حوزه دیدار و گفتگویی انجام شد.

وی ادامه داد:روشنایی معابر، کاهش خاموشی ها، بالا بردن اطمینان خطوط برق رسانی، مقاوم سازی پایه های برق، توسعه، تقویت و ارتقاء زیرساخت های تامین برق شهرستان و … از اهم مطالبات از مدیر عامل شرکت توانیر بود.

آزادی‌خواه در ادامه افزود: مدیرعامل شرکت توانیر در این دیدار ضمن تشکر از پیگیری ها،دستور اقدام لازم برای موارد خواسته شده را دادند.

 بررسی مشکلات شهرک صنعتی شوشاب 

نماینده مردم شهرستان ملایر در مجلس شورای اسلامی به نشست شهرک صنعتی ملایر اشاره و مطرح کرد:با حضور”حقیقی”مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان همدان، تعدادی از مدیران شهرستان و مدیران واحدهای تولیدی مستقر در شهرک صنعتی ملایر (شوشاب)، در نشستی ،مشکلات این واحدها مطرح و مورد بررسی و پیگیری قرار گرفت.

نماینده مردم ملایر در مجلس بیان کرد:این شهرک کمی مورد بی‌مهری قرار گرفته بود؛ ولی اکنون روح تازه‌ای در این شهرک دمیده شده است و قطعاً در سال‌های آینده بهتر و به یک شهرک زنده، پویا و فعال تبدیل خواهد شد.همه وظیفه داریم تا به تولید کننده‌ای که شغل ایجاد می‌کند کمک کنیم و مشکلاتی که بر سر راه تولید وجود دارد را مرتفع کنیم.

دیدار با بانوان فرهنگی، نخبه و کارآفرین شهرستان  ملایر

آزادی خواه، نماینده مردم  شهرستان ملایر در مجلس شورای اسلامی به میزبانی از تعدادی از بانوان فرهنگی، نخبه و کارآفرین اشاره  و مطرح کرد:در این دیدار بانوان در حوزه های مختلف به بیان نقاط ضعف و قوت و تقویت حوزه های مختلف کارآفرینی پرداختند.

همسویی سه قوه رسالت مدیران را در خدمت رسانی به مردم سخت‌تر کرده است
دنبال کنید

این نماینده مردم در مجلس خاطرنشان کرد:در شهرستان ملایر ظرفیت های بسیار مناسبی وجود دارد و باید این ظرفیت ها مورد توجه جدی قرار گیرند.مجلس به دنبال تسریع در ارائه مجوزها برای رفع موانع تولید و اشتغال در حوزه های مختلف است.

حضور نماینده مردم ملایر در آموزشکده فنی و حرفه‌ای دختران کوثر

 آزادی خواه مطرح کرد: ضمن حضور در آموزشکده فنی و حرفه ای دختران ملایر (کوثر) و دیدار با رئیس و تعدادی از کارکنان آموزشکده، در خوابگاه و در جمع دانشجویان حاضر و به سوالات دانشجویان پاسخ دادیم.

نشست صمیمی نماینده مردم ملایر با دانشجویان دانشگاه ملایر 

آزادی خواه مطرح کرد:این دیدار با حضور رئیس دانشگاه، مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام‌ معظم رهبری در دانشگاه،اساتید و دانشجویان دانشگاه ملایر برگزار شد.در این نشست دانشجویان به صورت شفاف سوالات خود را در حوزه های مختلف کشوری و شهرستان  مطرح کردند.

نماینده مردم شهرستان ملایر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: همزمان با فرارسیدن ۱۶ آذر روز دانشجو مراسمی به همین منظور در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملایر برگزار شد. این مراسم با حضور ، فرمانده سپاه ناحیه ملایر، مدیر کل تامین اجتماعی استان همدان و رئیس ملایر، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملایر و همکاران ایشان و دانشجویان دانشگاه آزاد ملایر برگزار شد.

حضور معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور در ملایر

وی به پیگیری مشکلات حوزه راهداری، کامیونداران و اتحادیه های باربری شهرستان ملایر،اشاره و مطرح کرد:پیرو دعوت بنده از معاون سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور،در جلسه ای با حضور “شهرکی”، معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور، ” حمدالهی”مدیرکل دفتر حمل و نقل کالای سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور، ” آهکی” مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان، مدیر سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای ملایر، اعضای انجمن کامیونداران شهرستان های ملایر، نهاوند و تویسرکان و اعضای انجمن باربری های شهرستان ملایر، مشکلات این حوزه مورد بررسی و پیگیری قرار گرفت./

لزوم تخصیص اعتبار جهت جهت بازسازی غارت‌های تاریخی و گردشگری بخش دیلمان
دنبال کنید

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi