جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

آئین بازگشایی نمایشگاه عکس دو تن از عکاسان حرفه ای در نگارخانه شهید سجده ای اداره فرهنگ و ارشاد

امیرحسین نوروزی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفتگویی اظهار داشت: آئین بازگشایی نمایشگاه عکس دو تن از عکاسان حرفه ای شهرستان آقایان فریبرز خداوردی و آرش صدیقی نژاد در تاریخ ۲۱ اردیبهشت ماه ۹۶ ساعت ۱۸ در نگارخانه شهید سجده ای اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی می باشد. رئیس اداره فرهنگ و ارشاد

اختصاصی کرونا

کد خبر : 34530
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۶

کرونا :

آئین بازگشایی نمایشگاه عکس دو تن از عکاسان حرفه ای در نگارخانه شهید سجده ای اداره فرهنگ و ارشاد

امیرحسین نوروزی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفتگویی اظهار داشت: آئین بازگشایی نمایشگاه عکس دو تن از عکاسان حرفه ای شهرستان آقایان فریبرز خداوردی و آرش صدیقی نژاد در تاریخ ۲۱ اردیبهشت ماه ۹۶ ساعت ۱۸ در نگارخانه شهید سجده ای اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی می باشد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران یادآور شد:این نمایشگاه در راستای حمایت و ترغیب هنرمندان این رشته و همچنین کمک و پشتیبانی از آثار این عزیزان با کمترین هزینه می باشد.

وی از حمایت آثار هنرمندان در همه زمینه های هنری خبر داد و گفت : این اداره آمادگی کامل را جهت ارائه آثار هنرمندان با برگزاری در فضاهای متنوع در سطح شهر دوگنبدان و حتی استان دارد و با گرمی از پیشنهادات این عزیزان استقبال می کند.

نوروزی خاطر نشان کرد: امیدوارم این نمایشگاه که اولین نمایشگاه در سال جدید می باشد جرقه ای جهت به میدان آمدن همه هنرمندان در سطح شهرستان و استان باشد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران گفت : بازدید از این نمایشگاه از ساعت ۱۸ الی ۲۰ شب در روزهای ۲۱ لغایت ۲۴  اردیبهشت ماه ۹۶ می باشد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران اظهار داشت :  از کلیه هنرمندان و هنردوستان جهت بازدید از این نمایشگاه دعوت بعمل می آید و بازدید برای عموم آزاد است.

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi