جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

با تمام قوا به مصاف برق جدید شیراز خواهیم

بر اساس این گزارش کرونا نیوز ،داریوش یزدی درخصوص دیدار با تیم برق جدید فارس اظهار داشت : بازی بسیار سختی در پیش خواهیم داشت زیرا تیم برق جدید یکی از تیمهای با ثبات گروه اول رقابتها است و ضمن اینکه به اعتقاد بنده و سایر مربیان گروه اول سخت ترین گروه دور اول بشمار

اختصاصی کرونا

کد خبر : 32426
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۷

کرونا :

با تمام قوا به مصاف برق جدید شیراز خواهیم

بر اساس این گزارش کرونا نیوز ،داریوش یزدی درخصوص دیدار با تیم برق جدید فارس اظهار داشت : بازی بسیار سختی در پیش خواهیم داشت زیرا تیم برق جدید یکی از تیمهای با ثبات گروه اول رقابتها است و ضمن اینکه به اعتقاد بنده و سایر مربیان گروه اول سخت ترین گروه دور اول بشمار می آید که بازیکنان با کیفیتی فنی بالا در ترکیب تیمهای حاضر در این گروه قرار گرفته اند.

یزدی تصریح کرد : شناخت کافی را از این تیم داریم و ضمن اینکه فیلم های متعددی از بازیهای قبلی این تیم بخوبی مشاهد کردیم و خطوط سه گانه این تیم را آنالیز کرده ایم و به نقاط ضعف و قوت این تیم اشراف کامل داریم.

وی ادامه داد : با انجام صحیح دستورات فنی توسط بازیکنان می توانیم از نقاط ضعف حریف استفاده کنیم تا ضمن کسب سه امتیاز اقتدار خود در صدرجدول این گروه دشوار حفظ کنیم.

این سرمربی شاغل در لیگ دو فوتبال کشور به اهمیت بالای این دیدار اشاره کرد و بیان کرد :نه تنها این دیدار بلکه بازی خانگی ما در هفته پایانی برای کادرفنی تیم نفت گچساران از اهمیت زیادی برخوردار است زیرا می خواهیم همچنان در صدرجدول باقی بمانیم و اینکه فوتبال روح پاکی دارد و برای محافظت از روح پاک این ورزش با تمام قوا به مصاف حریفمان خواهیم رفت.

یزدی اذعان کرد : حتی اگر صدرنشینی تیم هم در این دو هفته تثبیت شده بود باز هم با تمام قوا بازی خود را انجام می دادیم و این موضوع را با بازیکنان تیم درمیان گذاشته ایم و امیدوارم بازیکنان در روز بازی نمایش خوبی از کیفیت فنی بالای خود در زمین بروز دهند.

سرمربی سابق تیم نفت مسجد سلیمان و استقلال اهواز خاطر نشان کرد : تیم نفت و گاز گچساران استحقاق این را دارد که هر تیمی را هم در خانه حریف و هم در بازی خانگی خود شکست دهد و بازی با تیم برق جدید شیراز هم خارج از این موضوع نیست.

یزدی در پاسخ به اینکه تیمهای حاضر در گروه اول بدلیل انجام بازیهای بیشتر و حضور بدون استراحت در دور دوم متضرر خواهند شد اظهار داشت: قطعا تیمهای صعود کننده در گروه اول بدلیل اینکه بدون استراحت و ریکاوری بلافاصله در هفته بعد از پایان دور اول باید در مرحله حساس دور دوم حاضر شوند متضرر خواهند شد که این می تواند کمک خیلی خوبی به تیمهای صعود کننده دو گروه دیگر کند.

وی تصریح کرد : دلیل اصلی این امر تقسیم نادرست تیم ها در بین سه گروه در آغاز فصل است و عدالتی درخصوص انجام بازیهای مساوی بین سه گروه وجود نداشت و در جریان بازیها تیمهای گروه اول تحت فشار بودند و هر ۵ روز یکبار بازی می کردند.

یزدی ابراز امیدواری کرد : در فصل های آتی با تصمیم گیری صحیح و شاهد برقراری کامل عدالت در تقسیم تیم ها در گروه های مختلف باشیم و ایم موضوعات بطور کامل برطرف شود

سرمربی تیم فوتبال نفت وگاز گچساران در پایان گفت :امیدواریم بتوانیم تا پایان فصل هوادارنمان را خوشحال نگه داریم و در نهایت به هدف اصلی مان که مراد دل هوادارن عزیزمان است دست پیدا کنیم و تقدیم این عزیزان کنیم.

 

جلسه رئیس فدراسیون با مسئولان ارشد استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد
دنبال کنید

با تمام قوا به مصاف برق جدید شیراز خواهیم

*تحریریه کرونا: مطلبی که می خوانید از سری مطالب نویسنده هوشمند کرونا نیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.

منبع: باشگاه نفت و گاز گچساران

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi