شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

جلسه رئیس فدراسیون با مسئولان ارشد استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان و به نقل ازروابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد ، نشست بررسی نیازمندی‌های ورزش اسکی و توسعه زیرساخت‌ها اسکی استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور ریاست فدراسیون و مسئولان ارشد استان برگزار شد. در این نشست معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و

اختصاصی کرونا

کد خبر : 27351
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۲ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۹

کرونا :

جلسه رئیس فدراسیون با مسئولان ارشد استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد
جلسه رئیس فدراسیون با مسئولان ارشد استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد 3

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان و به نقل ازروابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد ، نشست بررسی نیازمندی‌های ورزش اسکی و توسعه زیرساخت‌ها اسکی استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور ریاست فدراسیون و مسئولان ارشد استان برگزار شد.
در این نشست معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، افتخاری رئیس فدراسیون اسکی کشور ،ایزد پور مدیر کل ورزش و جوانان استان ،امیر رئیس هئیت اسکی استان ،روسای شرکت برق، آب منطقه‌ای، اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری، شهرداری، شرکت گاز ،اداره کل راه و شهرسازی، سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد به عنوان دستگاه‌ها و بخش‌های مرتبط و خدمات‌رسان در ورزش اسکی استان حضور داشتند.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به تمایل استان‌داری برای توسعه ورزش اسکی، خاطر نشان کرد: با توجه به استقبالی که نسبت به ورزش اسکی در استان کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد و البته پتانسیل خوبی که این استان در اسکی دارد، تلاش خود را به کار خواهیم بست تا بتوانیم زیرساخت‌های لازم برای این رشته ورزش را گسترش دهیم.

او افزود: در این میان دستگا‌ه‌های مرتبط و خدمات‌رسان نیز تمام همکاری‌های لازم را برای توسعه ورزش اسکی در استان کهگیلویه و بویراحمد به کار خواهند بست. امیدواریم در آینده‌ای نزدیک شاهد رونق هرچه بیشتر ورزش اسکی هم در بخش قهرمانی و هم در بخش همگانی در استان باشیم.

معاون سیاسی امنیتی استان‌داری کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر رفع نیازمندی‌های ورزش اسکی در استان، گفت: همه مرتبط و خدمات‌رسان به ورزش اسکی باید با همکاری تمام و کمال راه های پیشرفت ورزش اسکی در استان را سرعت ببخشند و در این میان فدراسیون اسکی به ریاست جناب آقای افتخاری نیز می‌تواند در برداشتن گام‌های بلند اثرگذار باشد.

صالحی: برجام در وضعیت شبه بن بست گرفتار شده/مسئولیت جامعه بین‌المللی برای حفظ توافق
دنبال کنید

سید عبدی افتخاری ریاست فدراسیون اسکی نیز در بخش دیگری از این نشست به پتانسیل کهگیلویه و بویراحمد در ورزش اسکی اشاره کرد و گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد با شرایطی که دارد در آینده‌ای نزدیک می‌تواند به یکی از قطب‌های اسکی ایران تبدیل شود و خوشبختانه در جلساتی که با مسئولین این استان برگزاری شد امیدواری بسیاری در این زمینه برای ما به وجود آمد.

او خاطر نشان کرد: امیدواریم با مساعدت و همکاری‌ مسئولان استان‌ کهگیلویه و بویراحمد شاهد توسعه زیرساخت‌های ورزش اسکی در این استان باشیم. ورزش اسکی در استان کهگیلویه و بویراحمد هم در بعد قهرمانی و هم در بعد همگانی پتانسیل زیادی دارد و با فراهم کردن شرایط می‌توانیم شاهد حضور هرچه بیشتر خانواده‌ها در پیست‌های اسکی استان باشیم.

رئیس فدراسیون اسکی با تاکید برطرف شدن مشکلات در جهت توسعه رشته اسکی، گفت: استان‌داری کهگیلویه و بویراحمد و دیگر مسئولان این استان نشان دادند که برای توسعه ورزش اسکی در این استان مصمم هستند و ما هم از این اتفاق بسیار خرسندیم و نهایت همکاری را در این زمینه خواهیم داشت.

 

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi