شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

امضاهای طلایی، ساختار اداری را فاسد کرده است/ مردم برای امضاهای طلایی هزینه‌های کلانی می پردازند

[ad_1] مصری: امضاهای طلایی، ساختار اداری را فاسد کرده است/ مردم برای امضاهای طلایی هزینه‌های کلانی می پردازند سرویس اجتماعی عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با بیان اینکه امضاهای طلایی در ساختار اداری ایجاد فساد کرده است، بر ضرورت سبک کردن ساختار اداری کشور و واگذاری امور به بخش خصوصی تاکید کرد. جمعه

اختصاصی کرونا

کد خبر : 25166
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۱ دی ۱۳۴۸ - ۳:۳۰

کرونا :

امضاهای طلایی، ساختار اداری را فاسد کرده است/ مردم برای امضاهای طلایی هزینه‌های کلانی می پردازند

[ad_1]

مصری:

امضاهای طلایی، ساختار اداری را فاسد کرده است/ مردم برای امضاهای طلایی هزینه‌های کلانی می پردازند

سرویس اجتماعی
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با بیان اینکه امضاهای طلایی در ساختار اداری ایجاد فساد کرده است، بر ضرورت سبک کردن ساختار اداری کشور و واگذاری امور به بخش خصوصی تاکید کرد.

جمعه ۴ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۴۶

امضاهای طلایی، ساختار اداری را فاسد کرده است/ مردم برای امضاهای طلایی هزینه‌های کلانی می پردازند

عبدالرضا مصری در گفت‌ وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه‌ملت در خصوص وضعیت نظام اداری کشور، گفت: واقعیت آن است که در شرایط موجود در نظام اداری کشور نمی توانیم شاهد سلامت اداری باشیم زیرا اصول برنامه‌ریزی کشور به سمت تمرکز حرکت کرده و همه اختیارات از مردم گرفته شده و به دستگاه‌های دولتی سپرده شده است.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: مردم برای تمام کارهای اداری خود باید ساختار بوروکراتیک اداری را طی کرده و در مواردی برای انجام یک کار کوچک باید امضای افراد در سطوح مختلف اداری را کسب کنند، در واقع متاسفانه امروزه به جای اینکه نظام اداری در اختیار مردم باشد، مردم به خدمت نظام اداری درآمدند.

وی با یادآوری اینکه ۹۰ درصد بودجه کشور صرف هزینه‌های جاری کشور می‌شود، گفت: امضاهای طلایی در ساختار اداری ایجاد فساد کرده، امضاهایی که در مواردی مردم در قبال آن هزینه‌های کلانی را پرداخت می‌کنند تا بتوانند کار اداری خود را انجام دهند.

مصری فساد اداری را زایده نظام متمرکز اداری خواند وگفت: کوتاه کردن ساختار اداری و واگذاری کارهای دولتی به بخش خصوصی فساد اداری را به رونق اجتماعی برای مردم تبدیل می‌کند این در حالی است که توسعه فعالیت‌های دولتی موجب توسعه فساد اداری شده است.

توانمندسازی و ایجاد روحیه کارآفرینی بهترین راه حل رفع مشکلات اشتغال جامعه ایثارگران است
دنبال کنید

این نماینده مردم در مجلس دهم، نظام مالی حاکم بر کشور را عامل بروز فساد اداری و عدم ارتقا سلامت نظام اداری دانست و تصریح کرد: تا زمانی که قدرت اقتصادی در اختیار دولت (دولت به معنای حاکمیت اجرایی کشور) باشد، طبیعتا کسانی که حقوق بگیر دولت بوده و امکانات بیشتری در اختیار دارند، برای واگذاری این امکانات یا منابع مالی موجبات فساد را فراهم می‌کنند.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه ساختار اداری فاسد به کشور صدمه جدی خواهد زد، گفت: قانون آزمایشی ارتقای سلامت نظام اداری و مقابله با فساد و تمدید آن فایده ندارد، در این زمینه ضروت دارد ساختارهای اداری به طور سیستماتیک اصلاح شود./

پایان پیام

[ad_2]

لینک منبع

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi