چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

توانمندسازی و ایجاد روحیه کارآفرینی بهترین راه حل رفع مشکلات اشتغال جامعه ایثارگران است

سیدموسی خادمی، در نخستین نشست شورای مشورتی ایثارگران افزود: اشتغال مهمترین اولویت جامعه ایثارگران استان است که بسیاری از اعضای خانواده شهدا و ایثارگر با این مشکل روبرو هستند. وی اظهار داشت: دولت نمی تواند همه نیازهای اشتغال را برآورده کند و از این رو باید به سمت کارآفرینی و توانمندسازی خانواده ایثارگران رفت. خادمی،

اختصاصی کرونا

کد خبر : 14381
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۱

سیدموسی خادمی، در نخستین نشست شورای مشورتی ایثارگران افزود: اشتغال مهمترین اولویت جامعه ایثارگران استان است که بسیاری از اعضای خانواده شهدا و ایثارگر با این مشکل روبرو هستند.

وی اظهار داشت: دولت نمی تواند همه نیازهای اشتغال را برآورده کند و از این رو باید به سمت کارآفرینی و توانمندسازی خانواده ایثارگران رفت.

خادمی، بیان کرد: برخی موسسه های اقتصادی بزرگ مانند سازمان اقتصادی کوثر و بنیاد برکت، آمادگی خود را برای شراکت با فرزندان خانواده ایثارگر برای راه اندازی کار های تولیدی اعلام کرده اند.

وی، گفت: فرزندان خانواده ایثارگر در صورت تمایل می توانند با این مؤسسات بزرگ اقتصادی شریک شده و پس از سه سال مستقل شوند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری، نیز در این نشست گفت: با تلاش های صورت گرفته ۱۴۶ نفر از فرزندان خانواده ایثارگر به کار مشغول خواهند شد.

مجید محنایی افزود: بخش زیادی از این افراد تاکنون به کار مشغول شده اند و بقیه آنان نیز فرایند استخدام خود را طی می کنند.

 در پایان این نشست استاندار از محنایی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری به پاس زحمات، پیگیری و تلاش وافر ایشان در راه خدمت رسانی به جامعه ایثارگری و احقاق حق این قشر ارزشمند جامعه تشکر و قدردانی کرد.

گفتنی است در این نشست احکام منتخبین شورای مشورتی ایثارگران که از سوی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان معرفی شده بودند به آنان ابلاغ شد و اعضای منتخب به مدت دو سال به عنوان عضو این شورا منصوب شدند.

اعضای این شورای مشورتی عبارتند از : اسکندر محمدی به نمایندگی از والدین شهدا، حجت هاشمی به نمایندگی از آزادگان، محمد مشهدی‌زاده به نمایندگی از جانبازان و سید هانی حسینی به نمایندگی از فرزندان شهدا، زینب نظری حسین‌آباد به نمایندگی از همسران شهدا و سید محمود داربام نیز به نمایندگی از رزمندگان .

«صلواتی» در چاروسا چه کرد؟/گذری برمطالبه‌گری و خدمات 10 ساله یک امام جمعه
دنبال کنید

محمدیان-۴۲

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi