جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

دیدار هفته پایانی لیگ دسته دوم بین دو تیم نفت و گاز گچساران و شهرداری بندرعباس برگزار می شود

در هفته پایانی رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال کشور تیم نفت و گاز گچساران در یک بازی حساس به مصاف شهرداری بندرعباس خواهد رفت. به نقل از خبرنگار مهر، تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در این بازی تنها به پیروزی نیاز دارد تا بتواند در صورت تساوی بازی سپیدرود رشت و بادران تهران

اختصاصی کرونا

کد خبر : 23911
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۸:۲۰

کرونا :

دیدار هفته پایانی لیگ دسته دوم بین دو تیم نفت و گاز گچساران و شهرداری بندرعباس برگزار می شود

در هفته پایانی رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال کشور تیم نفت و گاز گچساران در یک بازی حساس به مصاف شهرداری بندرعباس خواهد رفت.

به نقل از خبرنگار مهر، تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در این بازی تنها به پیروزی نیاز دارد تا بتواند در صورت تساوی بازی سپیدرود رشت و بادران تهران به صورت مستقیم به لیگ دسته اول صعود کند.

درصورتیکه بازی تیم های سپیدرود رشت و بادران تهران یک پیروز داشت تیم نفت و گاز گچساران بایستی شهرداری بندرعباس را شکست دهد تا بتواند به مرحله پلی اف لیگ دسته دوم راه پیدا کند.

نفت گچساران در این فصل در هیچکدام از دیدارهای خانگی در برابر حریفان متحمل شکست نشده است و در این دیدار نیز فقط برای کسب برد پا به میدان خواهد گذاشت.

در یک  سوی میدان جوانان پرانگیزه  و تلاشگر یوسف نادریان حضور دارند که در چند هفته اخیر روند روبه رشدی داشته اند و امیدواری  زیادی برای صعود به لیگ دسته اول دارند.

در سوی دیگر میدان تیم شهرداری بندر عباس قرار دارد که در مرحله دوم خیلی زود از کورس عقب ماند و دیگر شانسی برای صعود به لیگ یک  ندارد .

سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در این خصوص  گفت: با آمادگی و انگیزه  بالایی به مصاف شهرداری بندرعباس می رویم و تنها در این بازی سرنوشت ساز به حمایت هواداران نیاز داریم .

یوسف نادریان افزود: ما در این بازی تنها برای پیروزی و صعود برنامه ریزی کرده ایم و تمام تلاش خود را برای یک بازی پرگل انجام خواهیم کرد اما برای صعود نیمی از کار بستگی به بازی تیم های سپیدرود و بادران تهران دارد که در صورت تساوی آن دیدار و برد پرگل نفت  ما به صورت مستقیم، لیگ یکی خواهیم شد.

رسالتهای آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک افزایش فرهنگ کنترل کیفیت سازها
دنبال کنید

نادریان با بیان اینکه در تمام طول فصل حمایت خوبی از طرف مدیران ورزش نفت و هواداران پشت این تیم بود اظهار داشت: مشکلات مالی نفت این روزها گریبانگیر همه تیم های زیر مجموعه وزارت نفت است و تنها مربوط به تیم ما نبوده و مدیران ورزش نفت تمام تلاش خود را برای کاهش تاثیر این مشکل بر تیم انجام داده اند.

سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران تصریح کرد: برای صعود بخشی از کار ما در دست تماشاگران است که امیدواریم در این بازی سکوهای ورزشگاه را پر کنند.

 دیدار هفته پایانی لیگ دسته دوم بین دو تیم نفت و گاز گچساران و شهرداری بندرعباس عصر یکشنبه ۲۶ اردیبهشت ساعت ۱۶:۴۵ در ورزشگاه شهدای نفت گچساران برگزار می شود.

نویسنده:

برچسب ها : ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi