جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

معرفی آثار شاعران گچساران از اهداف اصلی انجمن شعر و ادب است

  در آغاز مرتضی خلیلی هدف از تشکیل جلسات را در دو نوبت یک ساعته و با برشماری و شناخت ادوار شعر معاصر و خوانش شعر توسط اعضا تعریف کرد. خلیلی گفت: از آغاز فعالیت انجمن ها در این اداره انجمن داستان با توجه به نوپا بودن بسیار منظم و طبق یک روال از پیش

اختصاصی کرونا

کد خبر : 15800
تاریخ انتشار : دوشنبه ۸ تیر ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۴

کرونا :

معرفی آثار شاعران گچساران از اهداف اصلی انجمن شعر و ادب است

 

در آغاز مرتضی خلیلی هدف از تشکیل جلسات را در دو نوبت یک ساعته و با برشماری و شناخت ادوار شعر معاصر و خوانش شعر توسط اعضا تعریف کرد.

خلیلی گفت: از آغاز فعالیت انجمن ها در این اداره انجمن داستان با توجه به نوپا بودن بسیار منظم و طبق یک روال از پیش تنظیم شده و با هدایت خانم اسکندری پیش می رود.

خلیلی که از رضایتمندی اعضای انجمن داستان سخن گفت از اعضا خواست برنامه منسجم جلسات شعر را با دو بخش آشنایی با شعر معاصر و ادوار شعری گذشته و خوانش شعر اعضا رعایت کنند.
به گزارش گپ ساران دراین نشست بیش از بیست ویک شاعر برجسته و صاحب اثر گچسارانی وهمچنین خردسالترین عضو انجمن پانته آ نوری حضور داشتند.

در این جلسه مهدی نارکی –محمدی-هدی موسوی-ایوب علیزاده –پانته آ نوری شعرهای منتخب خود را به سمع اعضا رساندند.و کرم الله سلیمانی و طاهره اسکندری و سونیا طیبی به نقد شعر پرداختند.

از زیباترین حرکت این جلسه اهدای کتاب شعر استاد حسن بهرامی و ایوب علیزاده توسط رئیس انجمن شعر وادب گچساران مرتضی خلیلی به اعضا انجمن بود.

همچنین در این جلسه پر بار قبادی منتقد کتاب شعر ایوب علیزاده نیز حضور داشت.قبادی پیش از این کتاب شعر ( پاریو ) را سروده و به چاپ رسانده است. این کتاب شعر، ۵ فصل دارد که به ترتیب عبارت اند از: کودکانه ها، عاشقانه هایی برای دختر چشم قهوه ای، مرثیه هایی برای ملاله یوسف زی، در روستای مان «شیخ خواجه» چه گذشت، اشعار پراکنده.

 

 

IMG_0414IMG_0404IMG_0420

IMG_0417IMG_0411IMG_0433IMG_0439IMG_0397IMG_0418

 

 

همسویی دغدغه های نمایندگان و برنامه های وزرای پیشنهادی
دنبال کنید

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نویسنده:

برچسب ها : ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi