دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

اختصاص ۱۰۰ میلیارد تومان بودجه برای تکمیل بیمارستان ۷۰۰ تختخوابی قزوین

نماینده مردم قزوین در مجلس گفت: ۱۰۰ میلیارد تومان بودجه برای تکمیل بیمارستان ۷۰۰ تختخوابی قزوین اختصاص یافت.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 88012
تاریخ انتشار : جمعه ۱۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۷

کرونا :

اختصاص ۱۰۰ میلیارد تومان بودجه برای تکمیل بیمارستان ۷۰۰ تختخوابی قزوین

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت، فاطمه محمد بیگی اظهار کرد: با بیان اینکه چند روز پیش به همراه استاندار و اعضای مجمع نمایندگان استان قزوین با وزیر بعداشت و معاونان وزیر دیدار داشتیم، اظهار داشت: در این دیدار که در محل وزارت‌خانه انجام شد، مسائل مختلف حوزه سلامت استان قزوین مطرح و به طرح مشکلات مربوطه پرداختیم.

وی با بیان اینکه استان قزوین از نظر سرانه تخت بیمارستانی جزو استان‌های ضعیف کشور است، گفت: با توجه به این معضل، روند اجرای طرح‌های عمرانی نیمه‌کاره حوزه سلامت استان قزوین به ویژه طرح‌های بیمارستانی را از وزیر بهداشت و درمان و معاونان او پیگیری کردیم و در این دیدار دریافت مطالبات بخش بهداشت و درمان استان قزوین از محل اعتبارات سفر ریاست‌ جمهوری را خواستار شدیم.

محمدبیگی اضافه کرد: تخصیص بودجه مصوب سفر رئیس‌ جمهور برای تکمیل بیمارستان ۷۰۰ تختخوابی، اختصاص اعتبار برای تکمیل فاز الحاقی بیمارستان شهیدرجایی و همچنین تخصیص بودجه برای اتمام عملیات عمرانی بخش الحاقی بیمارستان فوق تخصصی کودکان قزوین مطالبات اصلی و مهم ما از وزیر بهداشت بود.

وی ادامه داد: خوشبختانه با مذاکراتی که با وزیر بهداشت داشتیم و پس از ۲ سال دوندگی بالاخره ۱۰۰ میلیارد تومان بودجه در قالب تسهیلات بانکی برای تکمیل بیمارستان بزرگ ۷۰۰ تختخوابی قزوین اختصاص یافت و در نهایت با پیگیری‌های زیاد همه مسئولان و کمیسیون بهداشت و درمان مجلس این موضوع به سرانجام رسید و حدود ۱۰ درصد اعتبارات مصوب ساخت این بیمارستان در سفر ریاست‌ جمهوری محقق شد.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به موافقت وزارت بهداشت برای راه‌اندازی دانشکده داروسازی استان قزوین گفت: با توجه به اینکه به‌زودی دانشکده داروسازی در استان قزوین راه‌اندازی خواهد شد، از وزیر بهداشت اختصاص ۶ میلیارد تومان بودجه برای تکمیل آزمایشگاه‌های مورد نیاز این دانشکده را درخواست کردیم که مورد موافقت وزیر قرار گرفت.

افتتاح 3 فاز خط تولید کامیون سازی مشکین شهر در ماه های آتی
دنبال کنید

محمدبیگی افزود: همچنین با توجه به اینکه وزارت بهداشت موافقت کرده که ساختمان دانشگاه غزالی بازسازی و نوسازی شده و جایگزین ساختمان فعلی بیمارستان ۲۲ بهمن شود، روند اجرای این طرح را از وزیر بهداشت پیگیری کردیم و عین‌اللهی دستور تسریع در اجرای این طرح را صادر کرد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi