پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

افتتاح 3 فاز خط تولید کامیون سازی مشکین شهر در ماه های آتی

نماینده مردم مشکین شهر در مجلس گفت: پیگیری هایی برای حل مشکلات کارخانه کامیون سازی مشکین شهر انجام شده و این احتمال وجود دارد تا در ماه های آتی ۳ فاز آن به بهره برداری برسد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 71851
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۲ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۳

کرونا :

افتتاح 3 فاز خط تولید کامیون سازی مشکین شهر در ماه های آتی

محمود عباس زاده مشکینی در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، به اقدامات صورت گرفته در حوزه انتخابیه خود اشاره کرد و گفت: مصوبه ای در دولت نهم ابلاغ شد که باید صنایع بزرگ از پایتخت به شهرستان ها و مناطق محروم انتقال پیدا کنند و در همین راستا مجوز راه اندازی خط تولید کامیون سازی به شهرستان مشکین شهر نیز داده شد.

وی افزود: زمین این کارخانه از سوی بخش خصوصی در شهرستان مشکین شهر تامین شد و از آن سال ها تاکنون در حال احداث و تجهیز کارخانه هستند ضمنا باید گفته شود سه محصول لیفتراک، لودر و کامیون در این کارخانه ساخته خواهند شد.

نماینده مردم مشکین شهر عنوان کرد: در روزهای اخیر جلساتی با وزرای صمت و اقتصاد در جهت تسریع در روند راه اندازی کارخانه کامیون سازی برگزار شد تا اقدامات لازم را انجام دهند و همچنین کارگروهی هم در این رابطه به ریاست دستیار وزیر صمت برگزار گردید تا دستورات لازم ارائه شود.

عباس زاده مشکینی عنوان کرد: احتمالا ۳ فاز این کارخانه در ماه های جاری به بهره برداری برسد که به صورت مستقیم ۵ هزار نفر مشغول به کار خواهند شد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi