شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

امام جمعه موقت آبادان: مردم ایران هرگز جنایات آمریکا را فراموش نمی‌کنند

به گزارش کرونا از آبادان، حجت‌الاسلام محمدعلی درویش‌نژاد امام جمعه موقت آبادان در خطبه‌های نمازجمعه این هفته در مصلای ثامن‌الائمه(ع) با اشاره به مقاومت مردم آبادان در هشت سال دفاع مقدس اظهار کرد: در زمان جنگ مردم این شهر هشت سال با کمترین سلاح و ادوات جنگی برابر دشمن ایستادند و این شهر بنام پایتخت

اختصاصی کرونا

کد خبر : 94895
تاریخ انتشار : شنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۲ - ۴:۰۷

کرونا :

امام جمعه موقت آبادان: مردم ایران هرگز جنایات آمریکا را فراموش نمی‌کنند

به گزارش کرونا از آبادان، حجت‌الاسلام محمدعلی درویش‌نژاد امام جمعه موقت آبادان در خطبه‌های نمازجمعه این هفته در مصلای ثامن‌الائمه(ع) با اشاره به مقاومت مردم آبادان در هشت سال دفاع مقدس اظهار کرد: در زمان جنگ مردم این شهر هشت سال با کمترین سلاح و ادوات جنگی برابر دشمن ایستادند و این شهر بنام پایتخت مقاومت نام گرفت.

وی بیان کرد: مردم ایران اسلامی هرگز جنایات آمریکا به‌ویژه ترور شهید سلیمانی و شهید ابومهدی در فرودگاه بغداد را فراموش نمی‌کنند.

امام جمعه موقت آبادان خاطرنشان کرد: آمریکا با تشکیل داعش سعی در ناامنی در منطقه داشت ولی جوانان ایران و مدافعان حرم با جان‌فشانی مانع از تحقق این هدف استکبار جهانی شدند.

وی تصریح کرد: آمریکا سعی داشت و دارد ایران را کشوری ضعیف جلوه دهد ولی در نقشه‌های خود مرتکب اشتباه شد.

درویش‌نژاد عنوان کرد: رسانه‌های دشمن هیچ زمان اخبار مثبت ایران را به گوش جهان نمی‌رساند و با جنگ نرم سعی دارد بگوید در ایران شرایط نامناسب است.

امام جمعه موقت آبادان همچنین خواستار اطلاع رسانی مسئولان از اقدامات انجام شده در آبادان شد و گفت: خوشبختانه پروژه‌های عمرانی خوبی در آبادان اجرا شده و امیدواریم نهضت آسفالت در این شهر ادامه یابد.

پایان پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi