شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

موافقت در برگزاری بازی دوستانه تیم‌های ملی فوتبال ایران و آذربایجان و توسعه ورزش بانوان

به گزارش کرونا ، در حاشیه برگزاری هفتمین اجلاس وزرا و مقامات ارشد ورزش کشورهای عضو یونسکو، وزرای ورزش ایران و آذربایجان با یکدیگر دیدار و گفت‌وگو کردند. در این دیدار سید حمید سجادی با قدردانی از میزبانی آذربایجان از اجلاس وزرا، به نقش ورزش در ارتباطات کشورها اشاره و ابراز امیدواری کرد که تعاملات

اختصاصی کرونا

کد خبر : 94761
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۷ تیر ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۵

کرونا :

موافقت در برگزاری بازی دوستانه تیم‌های ملی فوتبال ایران و آذربایجان و توسعه ورزش بانوان

به گزارش کرونا ، در حاشیه برگزاری هفتمین اجلاس وزرا و مقامات ارشد ورزش کشورهای عضو یونسکو، وزرای ورزش ایران و آذربایجان با یکدیگر دیدار و گفت‌وگو کردند.

در این دیدار سید حمید سجادی با قدردانی از میزبانی آذربایجان از اجلاس وزرا، به نقش ورزش در ارتباطات کشورها اشاره و ابراز امیدواری کرد که تعاملات ورزشی بتواند به ارتباط هر چه بهتر دو کشور کمک کند.

او با اشاره به برگزاری بازی‌های کشورهای اسلامی در قونیه اظهار کرد: جو خوبی را به ویژه در ورزش بانوان در طول برگزاری این بازیها شاهد بودیم و این فضا را می‌توان در آذربایجان نیز مشاهده کرد.

وزیر ورزش و جوانان ایران به توسعه ورزش بانوان در کشور اشاره کرد و گفت: برنامه‌های گسترده‌ای را برای ورزش بانوان داریم و این آمادگی وجود دارد که بتوانیم در زمینه‌های مختلف ورزش بانوان با آذربایجان همکاری کنیم.

سجادی در این دیدار ضمن دعوت رسمی از همتای آذربایجانی خود برای سفر به تهران، پیشنهاد برگزاری دیدار دوستانه تیم‌های ملی فوتبال ایران و آذربایجان در فیفادی را مطرح کرد که این موضوع نیز با استقبال و موافقت فرید غایب‌اف وزیر ورزش آذربایجان روبه‌رو و مقرر شد این موضوع از سوی فدراسیون‌های فوتبال دو کشور پیگیری شود.

از دیگر محورهای مطرح شده در این دیدار تدوین و آغاز به کار برنامه اجرایی ایران و آذربایجان بر اساس یادداشت تفاهم امضا شده میان دو کشور بود.

وزیر ورزش و جوانان ایران با اشاره به پیشنهاد همتای آذربایجانی خود درباره افزایش تعاملات ورزش دو کشور در زمینه ورزشهای ساحلی در دیدار اخیر وزرا در جده، از اعلام آمادگی ایران در این زمینه خبر داد.

کنترل های لازم در رابطه با بازار در ایام نوروز انجام شود
دنبال کنید

در این دیدار فرید غایب‌اف از بازگشت سلامتی سجادی پس از حادثه «تاسف‌برانگیز» سقوط هلی‌کوپتر ابراز خوشحالی کرد.

او با اشاره به آمار ارائه شده توسط وزیر ورزش ایران درباره تکمیل بیش از دو هزار پروژه نیمه تمام ورزشی از شش هزار پروژه موجود گفت که در آذربایجان پروژه‌های نیمه تمام ورزشی زیادی وجود دارد.

پایان پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi