شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

وزیر بهداشت چه پاسخی برای بی‌عدالتی در تخصیص سهمیه پزشکی به ایرانشهر دارد؟(خبر برای تعطیلات)

نماینده مردم ایرانشهر در مجلس، در قالب سوال از وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خواست تا نسبت به دلیل بی‌عدالتی در تخصیص سهمیه پزشکی به حوزه انتخابیه‌اش توضیحات مستندی ارائه دهد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 94457
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۵

کرونا :

وزیر بهداشت چه پاسخی برای بی‌عدالتی در تخصیص سهمیه پزشکی به ایرانشهر دارد؟(خبر برای تعطیلات)

عبدالناصر درخشان در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، در تشریح سوال خود از وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، گفت: یکی از برنامه‌ریزی‌ها و مصوبات سال‌های اخیر، اختصاص سهمیه پزشکی برای برخی مناطق محروم است، این مصوبه پیامدهای مثبت فراوانی را از جمله ماندگاری پزشکان بومی و جبران خلاء کمبود پزشک در این مناطق را به همراه داشته است اما متاسفانه همچنان شاهد عدم رعایت عدالت در تخصیص این سهمیه در حوزه علوم پزشکی ایرانشهر هستیم.

نماینده مردم ایرانشهر، سرباز، راسک، بمپور، دلگان، فنوج، لاشار، بنت، آشار و آهوران در مجلس، ادامه داد: با بررسی مقایسه‌ای شاخص‌های وسعت و جمعیت تحت پوشش حوزه علوم پزشکی ایرانشهر در حالی شاهد فاصله معناداری در تخصیص سهمیه پزشکی با استان و دیگر مناطق محروم هستیم که اختصاص افزایش سهمیه پزشکی به این مناطق بر اساس عدالت بی‌شک نجات جان هموطنانمان را به همراه خواهد داشت.

عضو مجمع نمایندگان استان سیستان و بلوچستان در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: هم‌اکنون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی چه پاسخی نسبت به بی‌عدالتی در سهمیه تخصیصی به حوزه علوم پزشکی ایرانشهر دارد؟ با وجود محرومیت استان سیستان و بلوچستان از زیرساخت‌های جاده‌ای و حوادث جانی ناشی از آن، همچنین حوادثی از قبیل سوخت‌بری که متاسفانه مجروحان زیادی را بر جای می‌گذارد، چه توجیهی جهت عدم برقراری عدالت در خصوص افزایش سهمیه پزشکی دارد؟ تاچه زمانی تراژدی کمبود پزشک در این خطه از کشور ادامه خواهد داشت؟./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi