دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

پروژه چهار خطه فیروزآباد – دهبرم کلنگ زنی شد

نماینده مردم فیروزآباد و فراشبند و قیرو کارزین در مجلس از کلنگ زنی پروژه چهار خطه فیروزآباد – دهبرم  خبر داد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 94418
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۶

کرونا :

پروژه چهار خطه فیروزآباد – دهبرم  کلنگ زنی شد

محمدمهدی فروردین در گفت‌وگو با خبرنگار  کرونا به نقل از خانه ملت با اشاره به کلنگ زنی پروژه چهار خطه فیروزآباد – دهبرم، عنوان کرد:  بر اساس آمار، بیشترین تصادفات منجر به فوت در سالیان گذشته تا به امروز مربوط به قطعه مسیر فیروزآباد – دهبرم است.

عضو مجمع نمایندگان استان فارس تصریح کرد: با پیگیری‌‌های مستمر مساعدت وزیر راه و شهرسازی و اعلام نظر مساعد مدیرکل کارخانه جات کربنات سدیم کاوه تحت خدمات اجتماعی و مشارکت، پروژه چهار خطه شدن مسیر فیروزآباد – دهبرم به مرحله کلنگ زنی رسید.

وی اضافه کرد: کارفرمای این پروژه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان فارس بوده و پیمانکار آن شرکت جهان حریف راه جنوب این مسیر ۵کیلومتری را با اعتباری بالغ بر ۱۰۰۰ میلیارد ریال طی ۱۲ ماه با مشارکت مالی شرکت کربنات سدیم فیروزآباد به سرانجام خواهد رساند.

گفتنی است این مراسم با حضور نماینده مردم فیروزآباد و فراشبند و قیرو کارزین در مجلس، مدیرکل راهداری استان فارس، فرماندار، بخشدارمرکزی، فرمانده انتظامی و راهنمایی و رانندگی فیروزآباد، روسای ادارات راهداری، بنیادمسکن ، منابع طبیعی، نماینده کارخانه کربنات سدیم، پیمانکار پروژه، عضو شورای اسلامی فیروزآباد، معتمدین و روحانیت معظم، کشاورزان منطقه و آحاد مردم برگزار شد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi