شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳

پروژه کنارگذر اسدآباد به مرحله بهره‌برداری رسید/ضرورت توجه به دو بانده کردن مسیر حادثه‌‎خیز اسدآباد به شهر آجین

نماینده مردم اسدآباد در مجلس، با بیان اینکه پروژه کنارگذر اسدآباد که سال‌ها معطل مانده بود لاین دوم آن نیز به زودی افتتاح شده و به بهره‌برداری می‌رسد بر ضرورت توجه به دو بانده کردن مسیر حادثه‌‎خیز اسدآباد به شهر آجین تاکید کرد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 110302
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۸:۵۹

کرونا :

پروژه کنارگذر اسدآباد به مرحله بهره‌برداری رسید/ضرورت توجه به دو بانده کردن مسیر حادثه‌‎خیز اسدآباد به شهر آجین

کیومرث سرمدی واله در گفت‌و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت ، در تشریح پروژه‌های حوزه راه وشهرسازی حوزه انتخابیه خود که باید از سوی دولت مورد توجه قرار گیرد، گفت: گردنه اسدآباد یکی از پروژه‌های خوبی بود که روشنایی این مسیر تکمیل و نیوجرسی در آن نصب شد و تعریض صورت گرفت و این اقدامات باعث شد که آمار فوتی‌های سالانه ۳۰ نفر ناشی از تصادفات در این مسیر به صفر برسد و این اقدام اساسی بود که توسط دولت انجام شد.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: تکمیل پروژه تونل گردنه اسدآباد از مطالبات استان‌های غرب کشور بود که به نتیجه مطلوبی منتهی شد کما اینکه سال گذشته با استفاده از اعتبارات در اختیار نماینده مطالعات آن را انجام دادیم ضمن اینکه وزارت راه و شهرسازی و ادارات کل ذیربط در استان، کارهای فنی و مطالعاتی این پروژه را انجام داده و تاییدیه‌های لازم صادر و به سازمان برنامه و بودجه ارسال شد.

وی تصریح کرد: هم‌اکنون تکلیف در سازمان برنامه و بودجه این است که مجوز ماده ۲۳ آن را صادر کنند تا بتوان منابع مالی لازم برای آن را تامین کرد.

سرمدی خاطرنشان کرد: پروژه کنارگذر اسدآباد که سال‌ها معطل مانده بود یک لاین آن زیر بار ترافیکی رفته و کارهای لاین بعدی نیز نهایی شده و به زودی باید افتتاح شده و به بهره‌برداری برسد.

وی افزود: یک پروژه معطل مانده این منطقه که در جدول قوانین بودجه ۱۴۰۲ و ۱۴۰۳ آمده است دو بانده کردن مسیر حادثه‌خیز اسدآباد به شهر آجین است که مسیری پرتردد است و روستاهای متعددی در آن قرار دارد و مسیر ارتباطی با کنگاور و سنقر است که دولت باید برای آن تدبیری بیندیشد.  

اجرایی 62 درصدی طرح هادی روستایی در رزن و درگزین/ توسعه زیر ساخت‌های روستایی ضروری است
دنبال کنید

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، یادآور شد: جاده مواصلاتی اسدآباد به قروه کردستان که گردنه چنار در آن قرار دارد دارای نقاط حادثه‌خیزی است مخصوصا از سمت اسدآباد تا گردنه که ایمن‌سازی آن از جمله مطالباتی است که در بخش‌هایی از آن انجام شده و بخش عمده آن نیز مانده که باید مورد توجه قرار گیرد.

عضو مجمع نمایندگان استان همدان درمجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: مجموعه راه‌های روستاهای این منطقه که دارای جمعیت کمتری بودند همچون اشترجین، مسیری در دهستان کلیایی و چهارچشمه به سنقر هنوز خاکی مانده‌اند که لازم است دولت به آن توجه جدی داشته باشد هر چند که نمره دولت سیزدهم در توجه به راه‌های کشور را می‌توان ارزیابی کرد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi