دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

روند توسعه بخش دلبران قروه آغاز شده است

نماینده مردم قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی در جمع مردم مالوجه از توابع شهرستان قروه گفت: روند توسعه بخش دلبران آغاز شده و امیدواریم به جایگاه واقعی خود برسد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 94322
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۷

کرونا :

روند توسعه بخش دلبران قروه آغاز شده است

به گزارش خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، پرویز اوسطی نماینده مردم قروه و دهگلان و عضو مجمع نمایندگان استان کردستان در مجلس شورای اسلامی در جمع مردم مالوجه از توابع شهرستان قروه گفت: حصور مدیران، دلگرمی برای مردم است و دشمن از فاصله بین مردم و مسوولان برای رخنه و رسیدن به اهداف خود استفاده می‌کند؛ بنابراین رویکرد استاندار کردستان، اقدامی قابل تقدیر است.

وی با اشاره به عدم توسعه متوازن در کردستان، افزود: شهر مالوجه از محرومترین مناطق استان است که در گذشته توجه کافی به آن نشده و از اعتبارات متوازن برخوردار نبوده است.

این نماینده مجلس در دوره یازدهم با تاکید بر جذب اعتبار مناسب برای ایجاد توسعه متوازن، گفت: روند توسعه بخش دلبران آغاز شده و امیدواریم به جایگاه واقعی خود برسد.

اوسطی با اشاره به تعریف جاده دسترسی به عنوان جاده دسترسی معدن، به امضای تفاهم نامه ۱۳ کیلومتری از دلبران تا قزلجه‌کند اشاره کرد و افزود: نیمی از عملیات اجرایی این طرح با ترک تشریفات، آغاز شده است و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان باید تلاش کند تا نیم دیگر باقیمانده در کمترین زمان ممکن انجام پذیرد.

نماینده مردم قروه و دهگلان در مجلس با بیان اینکه ساماندهی مالوجه، دزج و بلبان آباد دهگلان از سال قبل آغاز شده است، گفت: دلبران از ردیف بودجه برخوردار شد و ۲ نقطه دیگر نیز باید دارای ردیف شود.

اوسطی تاکید کرد: معادن دارای صرفه اقتصادی، یک درصد بند “پ” را برای تقویت زیرساختها به استان برگردانند.

وی از معادنی خبر داد که در خاک کردستان است ولی مجوز آن را استانهای همجوار صادر کرده‌اند و ادامه داد: معادن به مسئولیت های اجتماعی خود عمل نکرده‌اند./

آموزش‌های فنی حرفه‌ای و مهارتی در استان بوشهر باید رونق پیدا کند
دنبال کنید

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi