یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

آموزش‌های فنی حرفه‌ای و مهارتی در استان بوشهر باید رونق پیدا کند

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی در نشست شورای هماهنگی دستگاه‌های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر گفت: آموزش‌های فنی حرفه‌ای و مهارتی در استان بوشهر باید رونق پیدا کند.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 81672
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۳ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۴

کرونا :

آموزش‌های فنی حرفه‌ای و مهارتی در استان بوشهر باید رونق پیدا کند

به گزارش خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، عبدالکریم جمیری نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم و عضو مجمع نمایندگان استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی در نشست شورای هماهنگی دستگاه‌های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر، گفت: مهارت آموزی و اشتغال زایی دو رکن اقتصاد مقاومتی است.

این نماینده مجلس در دوره یازدهم ادامه داد: در عرصه اقتصاد مقاومتی آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و مهارت آموزی حامیان پویایی و پشتیبان اصلی صنعت، کار و تجارت هستند.

وی افزود: یکی از ابزارهای مهم و لازم اقتصاد مقاومتی، ارائه آموزش‌های مهارتی است که کسب این مهارت‌ها و تقویت آن در جامعه گره‌های بزرگی را باز خواهد کرد و فراگیری آموزش‌های فنی و حرفه‌ای برای ایجاد اشتغال پایدار و کمک به اقتصاد و توسعه جامعه ضروری است.

جمیری با تاکید بر لزوم پیگیری جدی سهم اشتغال مردم استان بوشهر را در حوزه صنعت، افزود: مشکل جامعه امروز بیکاری است و مهمترین مأموریت ما این است که با توسعه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای به اشتغال مردم توجه جدی داشته باشیم.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: آموزش‌های فنی حرفه‌ای و مهارتی در استان بوشهر باید رونق پیدا کند و متناسب با نیاز صنعت نیروی ماهر پرورش داده تا شاهد کاهش بیکاری در استان بوشهر باشیم./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi