دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

بهترین جنس لمینت دندان از نظر پزشکان متخصص

بهترین جنس لمینت دندان از نظر پزشکان متخصص لمینت دندان این روزها مورد استقبال بسیاری از افراد قرار گرفته است. این روزها افراد به زیبایی دهان و دندان خود اهمیت زیادی می دهند. بنابراین لمینت کردن دندان نیز به یکی از پر مخاطب ترین خدمات دندان پزشکی ها تبدیل شده است. افرادی که به لمینت

اختصاصی کرونا

کد خبر : 93672
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۷

کرونا :

بهترین جنس لمینت دندان از نظر پزشکان متخصص

بهترین جنس لمینت دندان از نظر پزشکان متخصص

لمینت دندان این روزها مورد استقبال بسیاری از افراد قرار گرفته است. این روزها افراد به زیبایی دهان و دندان خود اهمیت زیادی می دهند. بنابراین لمینت کردن دندان نیز به یکی از پر مخاطب ترین خدمات دندان پزشکی ها تبدیل شده است. افرادی که به لمینت کردن دندان های خود علاقه دارند، بهتر است با انواع مختلف لمینت و کیفیت و ماندگاری هر یک از آن ها آشنا شوند. در این مقاله تلاش می کنیم شما دوستان عزیز را با بهترین لمینت دندان از دیدگاه پزشکان متخصص آشنا کنیم. پس همراه ما باشید.

معرفی انواع مختلف لمینت دندان از نظر کیفیت و ماندگاری

همان طور که گفته شد، لمینت دندان در انواع مختلفی در بازار مشاهده می شود. هر یک از این انواع دارای کیفیت های مختلف، ماندگاری متفاوت و ویژگی هایی منحصر به فرد هستند. با توجه به نظر دندان پزشکان متخصص، برخی از لمینت ها کیفیت و ماندگاری بیشتری دارند و در واقع به عنوان بهترین نوع لمینت شناخته می شوند. در ادامه برخی از این نمونه ها را به شما معرفی کرده و ویژگی های هر یک از آن ها را برای شما شرح می دهیم.

  • زیرکونیا: طبق نظر اکثریت متخصصین جامعه دندان پزشکی، بهترین جنس لمینت دندان در حال حاضر، زیرکونیا می باشد. این ماده یک عنصر فراوان در طبیعت است بنابراین قیمت خیلی بالا و غیر قابل تصوری نیز ندارد. زیرکونیم، یک ماده فوق العاده مقاوم در برابر ضربه، ساییدگی و… است. بنابراین دوام و ماندگاری فوق العاده ای دارد. از طرفی این ماده جزء مواد سازگار با محیط زیست به شمار می رود و استفاده از آن نیز هیچ حساسیتی برای فرد ایجاد نمی کند. از طرفی در صورت بروز مشکل در لمینت، می توانید این نوع لمینت را به راحتی ترمیم کنید و نیازی به تعویض کامل لمینت دندان ندارید. به علاوه زیرکونیم، ماده ای ضد اسید است که مطلقا هیچ نوع آلودگی را به خود جذب نمی کند.
  • سرامیک: یکی دیگر از بهترین و پرکاربردترین انواع لمینت دندان، سرامیک است. لمینت های سرامیکی معمولا به دو صورت یافت می شوند. سرامیک های توده ای و سرامیک های فشرده، دو نوع لمینتی هستند که با استفاده از این ماده ساخته می شوند. طبق بررسی های صورت گرفته، سرامیک فشرده دوام و کیفیت بیشتری نسبت به سرامیک توده ای دارد. سرامیک فشرده در کنار سبک بودن، بافت منسجم تری دارد. بنابراین استفاده از آن می تواند تا چندین سال برای شما کارایی داشته باشد. از طرفی سرامیک ماده ای سفید و مات است. زیبایی و سفیدی عادی این ماده، از به وجود آمدن حالات غیر طبیعی در افراد جلوگیری خواهد کرد.
  • لیتیوم دی سیلیکات: از دیگر مواد مناسب برای ساخت لمینت دندان، می توان به لیتیوم دی سیلیکات اشاره کرد. برای ساخت این ونیرها، از نرم افزارهای رایانه ای کمک گرفته می شود. ونیرهای لیتیومی، دوام و استحکام بسیار زیادی دارند. معمولا پزشکان متخصص استفاده از این لمینت را در افرادی که دچار مشکلاتی مانند دندان قروچه هستند، توصیه می کنند.
هفتمین دوره انتخابات سازمان نظام مهندسی ساختمان
دنبال کنید

بهترین جنس لمینت دندان از نظر پزشکان متخصص

بهترین جنس لمینت دندان

بهترین برندهای ونیر دندان کدامند؟

هر یک از متریال های یاد شده برای ساخت لمینت دندان و کامپوزیت دندان، تحت نظر برندهای مختلفی ساخته می شوند. بدیهی است تفاوت شرکت سازنده لمینت، می تواند باعث کاهش یا افزایش کیفیت محصول نیز شود. بنابراین بهتر است دندان پزشکان عزیز از برندهای معتبری برای ساخت ونیر دندان استفاده کنند. از معتبر ترین برندهای ونیر دندان که در ایران مورد استفاده قرار می گیرد، می توانیم به سرک، داوینچی، مک، ایمکس و… اشاره کنیم. این لمینت های دندان، تحت بالاترین استانداردهای جهانی ساخته می شوند. بنابراین دوام و ماندگاری فوق العاده ای دارند. تمامی مجموعه های معتبر دندان پزشکی، برای لمینت کردن دندان های مراجعین خود، از این ونیرها استفاده می کنند.

معرفی بهترین مجموعه برای ارائه خدمات لمینت دندان

علاوه بر انتخاب یک ماده مناسب برای لمینت دندان، انتخاب مرکز دندان پزشکی نیز از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. در صورتی که به یک مرکز خوب دندان پزشکی مراجعه نکنید، نمی توانید کیفیت لمینت شدن دندان های خود اطمینان داشته باشید. یک مجموعه دندان پزشکی خوب و معتبر، در کنار استفاده از پرسنل مجرب و حرفه ای، از بهترین مواد و متریال ها برای کار خود استفاده می کند. از این رو با مراجعه به یک کلینیک دندان پزشکی قانونی و معتبر می توانید از کیفیت مواد به کار رفته در ساخت لمینت دندان خود نیز مطمئن باشید.

دندان پزشکی در اسلامشهر به عنوان یکی از مطرح ترین مجموعه ها برای انجام خدماتی مانند لمینت دندان، شناخته می شود. این مجموعه با به کارگیری بهترین دندان پزشکان و استفاده از بهترین متریال ها، تلاش می کند تا بهترین خدمات را به مراجعه کنندگان خود ارائه کند. با استفاده از خدمات این مجموعه می توانید با نازل ترین قیمت، بهترین و با کیفیت ترین خدمات را دریافت کنید. برای مشاهده نمونه کارهای لمینت دندان انجام شده در این کلینیک، تنها کافی است به سایت مجموعه مراجعه کنید.

تیم نفت و گاز گچساران پس از دوسال طعم پیروزی را چشید
دنبال کنید

بهترین جنس لمینت دندان از نظر پزشکان متخصص 3

آشنایی با انواع لمینت دندان

 

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi