جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

نشست با رئیس سازمان راهداری در جهت رفع مشکل جاده های سمیرم

نماینده مردم سمیرم در مجلس گفت: اخیرا نیز جلسه ای به همراه نماینده آباده با رئیس سازمان راهداری کشور و معاونین  وی  و مدیرکل راهداری استان فارس پیرامون  رفع مشکل جاده های حسن آباد به فتح آباد آباده، تکمیل محور زمان کهریز به فتح آباد  و روکش آسفالت جاده حنا به آباده  و همچنین تکمیل محور شهید به دژکرد برگزار شد و مقرر شد اقدامات لازم در این رابطه انجام شود.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 92067
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۶

کرونا :

نشست با رئیس سازمان راهداری در جهت رفع مشکل جاده های سمیرم

اصغر سلیمی در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، به اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: در روزهای اخیر جلسه ای با سلاجقه رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور پیرامون رفع مشکلات نظیر تامین نیروی انسانی و تجهیزات، کمک به رفع مشکلات روستا ها و عشایر با مناطق حفاظت شده، ارتقای مناطق، و تغییر کاربری دره بلوط،و پمپاژ و استخر ماندگان بوده است.

وی افزود: همچنین پیگیری های لازم تکمیل و ساخت جاده حسن آباد(پادنا ) به فتح آباد(آباده) ، زمانکهریز به فتح آباد آباده و … از رئیس سازمان راهداری کشور صورت گرفته و قول مساعد دادند که اقدام لازم در این رابطه انجام شود.

نماینده مردم سمیرم در مجلس گفت: همچنین نخستین چمن مصنوعی در محوطه مدارس( طرح شهید سلیمانی) در آموزشگاه روستای بیده تکمیل و نصب و در حال حاضر نیز آماده بهره برداری است که انشاالله به زودی نصب دوچمن مصنوعی دیگر در آموزشگاه فردوس وآموزشگاه نیرومند انجام می شود.

این نماینده مردم در مجلس بیان کرد: اخیرا نیز جلسه ای به همراه نماینده آباده با رئیس سازمان راهداری کشور و معاونین  وی  و مدیرکل راهداری استان فارس پیرامون  رفع مشکل جاده های حسن آباد به فتح آباد آباده، تکمیل محور زمان کهریز به فتح آباد  و روکش آسفالت جاده حنا به آباده  و همچنین تکمیل محور شهید به دژکرد برگزار شد و مقرر شد اقدامات لازم در این رابطه انجام شود./

پایام پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi