جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

معاون رئیس جمهور؛ دولت مشکل کمبود اعتبار پروژه پاتاوه به دهدشت را رفع می‌کند

به گزارش کرونا از یاسوج، محسن منصوری در بازدید از پروژه پاتاوه به دهدشت با بیان اینکه تاکید داریم این پروژه مهم اقتصادی و عمرانی در اسرع وقت به اتمام برسد، گفت: بعد از افتتاح و بهره‌برداری از این پروژه به لحاظ صرفه‌جویی اقتصادی، مدیریت زمان و مدیریت سوخت اتفاقات خوبی در حوزه حمل و

اختصاصی کرونا

کد خبر : 91259
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۸

کرونا :

معاون رئیس جمهور؛ دولت مشکل کمبود اعتبار پروژه پاتاوه به دهدشت را رفع می‌کند

به گزارش کرونا از یاسوج، محسن منصوری در بازدید از پروژه پاتاوه به دهدشت با بیان اینکه تاکید داریم این پروژه مهم اقتصادی و عمرانی در اسرع وقت به اتمام برسد، گفت: بعد از افتتاح و بهره‌برداری از این پروژه به لحاظ صرفه‌جویی اقتصادی، مدیریت زمان و مدیریت سوخت اتفاقات خوبی در حوزه حمل و نقل رخ می‌دهد.

معاون اجرایی رئیس جمهور با بیان اینکه کار در مسیر پاتاوه به دهدشت به خوبی پیش رفته اما تونل آخری این محور ریزش داشته که برخی از کار رفع شده و ۲۴ متر دیگر مانده که در حال حفاری است، افزود: پروژه با کمبود اعتبار مواجه است که پیگیری‌های لازم برای رفع مشکل اعتباری پروژه انجام می‌شود.

وی با اشاره به اهمیت ملی و استانی پروژه پاتاوه به دهدشت گفت: در سفر اول رئیس جمهور مبلغ خوبی از محل تهاتر نفت اختصاص داده شد و کار سرعت گرفت اما اشکالات فنی وقفه ایجاد کرده است.

 منصوری عنوان کرد: پیمانکار و دستگاه اجرایی در حال رفع اشکالات پروژه هستند، ضمن اینکه دولت کمبود اعتبار پروژه پاتاوه به دهدشت را از محل تهاتر نفت یا سایر منابع تامین می‌کند.

معاون اجرایی رئیس جمهور عنوان کرد: نهاد ریاست جمهوری و حوزه معاونت اجرایی برای اتمام این پروژه نهایت کمک و همکاری را انجام می‌دهند.

 استاندار کهگیلویه و بویراحمد هم با اشاره به اهمیت این جاده برای استان و همچنین سایر استان‌های همجوار گفت: کار در تونل شماره چهار در حال انجام است و امیدواریم قبل از شروع فصل تابستان تونل کاملا باز شود.

وی با اشاره به اینکه کنار گذر این محور بسیار پرخطر است به همین دلیل نمی‌توانیم زمانی برای افتتاح پروژه اعلام کنیم، گفت: امیدواریم پروژه به سفر دولت برسد.

۵۵۸ پایگاه در راستای جشنواره ملی نیکوکاری در استان فعالیت می کنند
دنبال کنید

 احمدزاده عنوان کرد: ۴۰۰ میلیارد تومان از سفر اول دولت به استان به این پروژه اختصاص داده و مشکلات جاده برطرف شده و تنها تونل شماره چهار مانده است.

پایان پیام/۸۲۰۲۴


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi