چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

۵۵۸ پایگاه در راستای جشنواره ملی نیکوکاری در استان فعالیت می کنند

به گزارش کرونا نیوز ، فرید محبی پیش از ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: در جشن نیکوکاری سال جاری ۵۵۸ پایگاه ثابت و سیار در راستای دریافت کمک های نقدی و کالایی فعالیت می کنند. محبی گفت:۲۲ پایگاه ثابت، ۱۲ پایگاه سیار و ۴۶۹ پایگاه در سطح مساجد، مدارس و پایگاه های مقاومت بسیج

اختصاصی کرونا

کد خبر : 32918
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۶

کرونا :

۵۵۸ پایگاه در راستای جشنواره ملی نیکوکاری در استان فعالیت می کنند

به گزارش کرونا نیوز ، فرید محبی پیش از ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: در جشن نیکوکاری سال جاری ۵۵۸ پایگاه ثابت و سیار در راستای دریافت کمک های نقدی و کالایی فعالیت می کنند.

محبی گفت:۲۲ پایگاه ثابت، ۱۲ پایگاه سیار و ۴۶۹ پایگاه در سطح مساجد، مدارس و پایگاه های مقاومت بسیج کمک هایی اهدایی را دریافت می کنند.

محبی با بیان اینکه زنگ نیکوکاری در ۱۸ اسفند ماه در مدارس استان نواخته می شود ابراز داشت: در این روز مشارکت اولیای دانش آموزان در جشنواره را خواهیم داشت.

وی افزود: با برنامه ریزی های انجام شده کمک های جمع آوری شده در سطح مدارس به هر میزان که باشد به دانش آموزان نیازمند همان مدارس اهداء می شود.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) به دایر بودن پایگاه های ثابت و سیار در ۱۹ اسفند ماه در استان اشاره کرد و گفت: پایگاه های پیش بینی شده کمک های نقدی و کالایی را دریافت می کنند.

محبی اضافه کرد: در روز ۲۰ اسفند ماه در محل های برگزاری نماز جمعه نیز پایگاه های نیکو کاری دایر هستند.

محبی گفت: در سال گذشته یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان کمک های نقدی و کالایی در جشن نیکوکاری جمع آوری شد.

جشن نیکوکاری

*تحریریه کرونا: مطلبی که می خوانید از سری مطالب نویسنده هوشمند کرونا نیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.

منبع: مهر -کهگیلویه و بویراحمد

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi